روز دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان با برگزاری مسابقات اوزان 61، 86 و97 کیلو گرم در شهر لاس وگاس آمریکا در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،روز دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان با انجام مسابقات اوزان 61، 86 و97 کیلو گرم از ساعت 21:30 دقیقه جمعه به وقت تهران در ورزشگاه آرلینس آرنا شهر لاس وگاس آمریکا آغاز شده که به ترتیب بهنام احسان پور،علیرضا کریمی و عباس طحان نمایندگان کشورمان در این سه وزن هستند.
 
بر این اساس در وزن 97 کیلوگرم که 37 کشتی گیر حضور دارند، عباس طحان در دور اول با نتیجه 4 بر صفر جوزف جالوویار از اسلوواکی شکست داد و راهی دور دوم شد.وی در دور دوم با برنده دیدار کشتی گیران چین و ساموآ مسابقه خواهد داد.
ابراهیم بلوک باشی از ترکیه، جاویر کورتینا از کوبا، پاولو اولینیک از اوکراین، ماگومد موسی ئف از قرقیزستان و نماینده آمریکا در گروه طحان قرار دارند.ختاگ گازیموف آذربایجانی و عبدالسلام گادیسوف روس در سوی دیگر جدول قرار دارند.  
در روز اول رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در شهر لاس وگاس آمریکا،سید احمد محمدی صاحب مدال برنز ورن 65 کیلو گرم شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار