مدافع استقلال توضیحاتی را پس از اظهاراتش بعد از مصاف آبی‌های تهرانی و شهرداری سمنان ارائه داد.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت  باشگاه استقلال حنیف عمران زاده نسبت به صحبت‌هایش پس از دیدار استقلال و شهرداری سمنان توضیحاتی را ارائه کرد. عمران زاده در این باره گفت: در مصاحبه های منتشر شده از من سوء تفاهمی ایجاد شده است که من وظیفه خودم دانستم درباره آن توضیحاتی را ارائه کنم. منظور من از انتشار قراردادهای مسئولین، تنها مربوط به مسئولین فدراسیون بود و من زمانی که قصد داشتم از اسامی آنها استفاده کنم به اشتباه نام وزارت خانه ورزش را نیز به زبان آوردم که از همینجا از وزیر دانشگاهی و محترم ورزش پوزش می‌طلبم.

وی ادامه داد: منظور من از این صحبتها انتقاد به فدراسیون فوتبال و متولیان آنها بود که با منتشر کردن قراردادهای بازیکنان ذهن مردم را منحرف می کنند و روی صحبت من تنها با این سازمان بود که در این میان به اشتباه نام وزارت ورزش نیز مطرح شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صدیق
۲۳:۰۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۴
نه کار خوب و پسندیده ایه در همه دنیا هم همینجوریه! ایران هم مستثنی نیس و باید این کارو بکنه! مردم هم باید قبول کنن این مبالغو! البته اگه واقعی باشه!
Iran (Islamic Republic of)
نظری
۲۲:۵۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۴
آقای عمران زاده اتفاقا فدراسیون کار خوبی میکنه ولی چه حیف که اون خونه و ماشینهای زیر میزی رو نمی تونه با مدرک برا مردم فقیر و بدون سرپناه اثبات کنه شما سالی حداقل پول دو خونه از استقلال میگیرید ولی مردم تا آخر عمرشان نمی تونند خونه بخرند
آخرین اخبار