تداوم حملات ائتلاف ضد یمن به مناطقی از این کشور و ناکامی سعودی ها در باز پس گیری پایگاه دارالنصر در جیزان از اخبار مهم یمن است.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، ساختمان گارد ساحلی و یک موسسه فنی و پایگاه نظامی ابو موسی اشعری و منطقه القطابه در استان الحدیده یمن بیش از بیست بار به وسیله جنگنده های سعودی هدف قرار گرفته شد.

این منبع در خبری دیگر اعلام کرد: جنگنده های سعودی دو بار به شهرک بیحان در استان شبوه یمن حمله ور شدند.

جنگنده های سعودی همچنین، پنج بار به بندر الخوخه در استان الحدیده حمله کردند.
از سوی دیگر، تلاش نظامیان سعودی برای باز پس گیری پایگاه دار النصر در جیزان عربستان ناکام ماند.
 
این در حالی است که شماری از تک تیر اندازها و نیروهای ویژه عربستان به دست ارتش و نیروهای مقاومت مردمی یمن در منطقه الخوبه واقع در جیزان عربستان به هلاکت رسیدند.
 
المسیره در ادامه به نقل از منابع نظامی افزود: ارتش و نیروهای مقامت مردمی یمن تلاش نظامیان ارتش عربستان برای باز پس گیری پایگاه دار النصر در جیزان را ناکام گذاشته و چهار خودروی نظامی آنها را منهدم کردند.

این منابع خبری افزودند: در این درگیری ها چهار نفر از نیروهای تک تیر انداز و نیروهای ویژه در الخوبه به وسیله گلوله های خمپاره نیروهای یمنی به هلاکت رسیدند.

همچنین شماری از نظامیان سعودی در نزدیکی پایگاه الخوبه در جیزان عربستان به دست نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن کشته شدند.
 
المسیره افزود: یگان موشکی نیروهای یمنی پایگاه نظامی القوه را با گلوله های خمپاره هدف قرار داده و شماری از نظامیان سعودی مستقر در این پایگاه را به هلاکت رساندند.
علاوه بر این یگان موشکی ارتش یمن محل تجمع نیروهای سعودی در روستای سوادنه در جیزان را نیز هدف قرار دادند.
 
پایگاه القوه نیز مورد اصابت موشک های یمنی قرار گرفت.

این منبع همچنین از فرار دست جمعی خودروهای نظامی عربستان از پایگاه نظامی الردیف پس از حمله ارتش و نیروهای مردمی یمن به این پایگاه خبر داد.
 
انتهای پیام/
 
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار