دارنده مدال برنز وزن 86 کیلو گرم رقابت های جهانی کشتی آزاد گفت:در مرحله نیمه نهایی مقابل سعداله یف روس هر چه تلاش کردن نشد و مغلوب شدم.

علی رضا کریمی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:برای حضور در میدان جهانی واقعاً آماده بودم و برای رسیدن به مدال طلا برنامه داشتم اما در مرحله نیمه نهایی مقابل عبدالرشید سعداله یف روس هر چه رفتم به در بسته خورد چرا که این کشتی گیر در عین جوانی واقعاٌ خوب و با تجربه است.
دارنده مدال طلای جوانان جهان تصریح کرد:اگر من هم همچون سعداله یف تجربه حضور در میدان جهانی را داشتم شاید می تواستم او را شکست دهم اما به هرحال نشد و مطمئن باشید در المپیک نتیجه جور دیگری خواهد بود و او را شکست می دهم.
کریمی با اشاره به سطح بالای مسابقات جهانی عنوان کرد:شنیده بودم رقابت های جهانی به خصوص در سال قبل از المپیک کیفیت بسیاری بالایی دارد اما هرگز فکر نمی کردم آنقدر هم که می گویند کشتی گرفتن در این میدان سخت باشد به هر حال حضور همه مدعیان جهان با آمادگی مطلوب خود گواه این موضوع است.
آزاد کار کرجی کشورمان در خاتمه خاطرنشان کرد:فردا روز سونوشت سازی برای ما خواهد بود چرا که تکلیف رده بندی تیمی مسابقات جهانی مشخص می شود که امیدورام نمایندگان ایران در چهار وزن دوم بهترین نتیجه را بگیرند و تیم ملی جایگاه مناسبی را به دست آورد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار