ریس اداره آموزش پرورش تربت حیدریه گفت : همزمان با آغاز سال تحصیلی 2 طرح ملی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان سعید نیرویی افزود : این طرهها شامل هنرستان ابتکار در شهرک ولی عصر و سالن ورزشی دانش آموزشی است .

وی با بیان اینکه مدارس این شهرستان در قالب پروژه مهر برای سال تحصیلی آماده شده و از اول مهرماه پذیرای 35هزار دانش آموز این شهرستان خواهد بودگفت :تعلیم این تعداد دانش اموز به عهده 2500 اموزگار این شهرستان که از این تعداد 70 درصد خانمها و 30 درصد اقایان تشکیل می دهند .

رئیس آموزش و پرورش تربت حیدریه با اشاره به اینکه با وجود همه ساخت و سازها باز هم آموزش و پرورش با کمبود فضای آموزشی مواجه است افزود: با توجه به قدمت برخی مدارس شهرمجبور شده ایم آنها را تخریب یا مقاوم سازی کنیم و از این رو امسال مجبور به جابجایی 8 فضای آموزشی و تفکیک چند مدرسه این شهرستان در راستای پروژه مهر امسال بوده است .

نیرویی گفت: این اقدامات در قالب پروژه مهر از تابستان کلید خورد که در چند کمیته طرههای پروژه مهر برگزار مطرح شد و سازکارهای لازم برای شروع سال تحصیلی در طول تابستان انجام شد .

وی تاسیس مدرسه فرهنگیان را از دیگر طرههای مهر امسال عنوان کرد و گفت : این مدرسه امسال در دوره متوسطه اول پسران ثبت نام خواهد داشت وتا پایان امسال مقاطع دیگر برای خواهران و برادارن فرهنگی راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.