رضایی رئیس هیئت دو و میدانی گفت: تیم دو و میدانی کیمیا الوند قم به نمایندگی از استان در مسابقات لیگ دو و میدانی کشور شرکت کرده بود موفق شد با 3 مدال باارزش را بدست آورند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ این مسابقات در رده سنی امید و در پیست آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و دو و میدانی کاران قمی موفق شدند یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز این مسابقات را کسب کند.
 
رضایی رئیس هیئت دو و میدانی گفت: تنها مدال طلای تیم کیمیا الوند قم توسط محمد سبب کار دارنده مدال نقره 4 در 100 متر امدادی جوانان آسیا در چین تایپه به دست آمد.
 
وی عنوان کرد: تیم کیمیا الوند قم در ماده پرش با نیزه 2 نماینده داشت که هر 2 نماینده قم در این ماده موفق به کسب مدال شدند که حسین میرزایی  از قم در این بخش به مقام سوم و مدال برنز رسید.
 
رئیس هیئت دو و میدانی قم تصریح کرد: دو و میدانی کاران قمی در مرحله پیشین لیگ دو و میدانی کشور در رده سنی امید موفق به کسب 2 مدال توسط محمد سبب کار و حسین میرزایی شده بودند.
 
 در پایانخاطر نشان کرد: این مسابقات امسال برای نخستین‌بار است که برگزار می‌شود و هدف از برگزاری آن شناسایی استعداد‌ها و پشتوانه سازی بهتر برای تیم ملی بزرگسالان است.



انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.