رودهن؛

اولین قدم دین داری، خدا شناسی است

امام جمعه رودهن با بیان اینکه قدم اول برای دین داری خدا شناسی است گفت: اگر کسی احساس کند در برابر خداوند احساس مسوولیت می کند ارزش دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا مدیح اظهار داشت: در برابر خداوند متعال مسولیت های فراوانی داریم که از مهمترین آنها خدا شناسی است.

وی افزود: حضرت علی (ع) درباره خدا شناسی مطلب های فراوانی در نهج‌البلاغه آوردند و اولین قدم دین داری خدا شناسی است که هر کس اگرحداقل هایی از خدا شناسی را نمی شناسد باید در خود تجدید نظر کند.

نماینده ولی فقیه در رودهن افزود: جوانان امروزه ما هزاران مطلب دروغ و ساخته دسته استکبار را میخوانند اما درباره خداشناسی مطلبی نمی دانند.

مدیح گفت: نسبت به هر چیزی معرفت به خرج دهیم اشکالی ندارد اما معرفت به خدا شناسی از بهترین اعمال است.

وی ادامه داد: بالاترین معرفت و روشنایی دل خدا شناسی است که می توانیم با مطالعه آن را فرا بگیرم.

امام جمعه رودهن با اشاره به اینکه اگر خداوند متعال را نشناسیم تابع شیطان می شویم خاطر نشان کرد: پیامبر اکرم (ص)بهترین فضیلت مومن را فضیلت معرفت و بهترین آن را خداشناسی معرفی کردند.


ذی الحجه ماه ولایت و حج خدا است

امام جمعه رودهن درباره ماه ذی الحجه گفت: این ماه از پر برکت ترین ماه خداوند است و ماه ولایت و حج خداوند است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا مدیح گفت: این ماه که عید بزرگ قربان و غدیر را در خود جای داده است دارای مستحبات فراوان است که انشاءالله بتوانیم به تمامی آنها مخصوصا نماز دهه ذی الحجه بهره مند شویم.

مدیح در باره روز اول ماه ذی الحجه گفت: این ماه از اول پربرکت است زیرا سالروز ازدواج امیرالمؤمنین (ع) و حضرت فاطمه (س) است.

نماینده ولی فقیه در رودهن افزود: این روز در جمهوری اسلامی ایران روز ازدواج است که امروز در ایران مسئله مهمی است وباید همه دست به دست هم دهیم تا راه را جهت ازدواج آسان برای جوانان باز کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در ایران سن ازدواج بالا رفته است که از دسیسه های استکبار جهانی است چون آنها اصلا دوست ندارند خانواده ای تشکیل شود تا فساد را در جوامع زیاد کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.