عمليات اجراي پروژه يوتوليتی متمركز شهرك پتروشيمی مكران با حضور سردار سرتيپ پاسدار حسين دهقان وزير دفاع و پشتيبانی نيروهاي مسلح در منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عمليات اجرای پروژه يوتوليتی متمركز شهرك پتروشيمی مكران با حضور سردار سرتيپ پاسدار دكتر حسين دهقان وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح و مهندس نعمت زاده وزير صنعت، معدن و تجارت، مهندس تركان مشاور عالي رئيس جمهور و دبير شوراي عالی هماهنگی مناطق آزاد، مهندس هاشمی استاندار سيستان و بلوچستان و مولوی عبدالحميد امام جمعه اهل تسنن زاهدان و تنی چند از مقامات ارشد كشوری و لشگری و معتمدين محلي در محل شهرك پتروشيمی مكران در منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح در اين مراسم با اشاره به وظيفه ذاتی نيروهای مسلح در برقراري امنيت، كمك به رفع محروميت از طريق سرمايه گزاری و اشتغال زايی را همسو با اين وظيفه دانست و تاكيد كرد چنانچه افزايش امنيت ناشی از سرمايه گزاری در مناطق محروم در نواحي مرزی باشد بسيار بهتر است و كاملا با دكترين دفاعی جمهوری اسلامی مطابقت دارد.
وزير دفاع همچنين به تاكيدات مقام معظم رهبري بر توسعه سواحل مكران اشاره نمود و گفت: اجرايی شدن برنامه هاي توسعه ای دولت و بيانات رهبر معظم انقلاب در خصوص توسعه سواحل مكران از اولويت های كاری دولت تدبير و اميد است.

سردار سرتيپ پاسدار دكتر حسين دهقان از تمامی دستگاه های اجرايی، امام جمعه، استاندار و ساير مقامات محلی خواست تلاش نمايند كه سرمايه های جذب شده زودتر به بار بنشيند و اثرات مثبت آن در رفاه مردم قابل لمس باشد.

وي با بيان اينكه ما به دنبال توسعه پايدار بدون پيامد های منفي محيط زيستی هستيم تاكيد كرد كه اين پروزه به دنبال اشتغال زايی برای مردم غير بومی نيست و اشتغال زايی مردم بومی از اولويت های آن به شمار مي رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار