رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: من یک ریال هم از سازمان لیگ حقوق نمی‌گیرم که آن را در سایت منتشر کنم.

تاج: درآمدم از فوتبال نیست/ هرکس سندی در مورد حقوق من دارد منتشر کند
مهدی تاج در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: در طول فعالیت 15 ،20 ساله‌ام حقوقی از سازمان لیگ دریافت نکرده ام و درآمدم از محل دیگری است. اگر کسی سندی درباره حقوقم از سازمان لیگ دارد روی سایت قرار دهد.

تاج در ادامه عنوان کرد: به هرحال آمادگی انتشار حقوق خودم و پرسنل سازمان لیگ را روی سایت دارم و نگرانی در این خصوص ندارم. 

** انتشار قراردادها اولین گام مبارزه با فساد است

تاج در مورد انتقاد از انتشار قراردادها در سایت سازمان لیگ برتر گفت: انتشار قراردادها اولین گام مبارزه با فساد است و کار پسندیده‌ای از سوی سازمان لیگ برتر محسوب می‌شود.

رئیس سازمان لیگ برتر در ادامه عنوان کرد: محل اعتراض‌ها را نمی‌دانم چراکه ما قراردادها را شفاف و روشن روی سایت قرار دادیم. مبلغ قراردادها توسط باشگاه به ما داده شد و سازمان لیگ محل صحت و سقم قراردادهای بازیکنان و کادر فنی تیمهای لیگ برتر نیست.همچنین ما دخل و تصرفی روی قراردادها نداریم.

تاج تصریح کرد: انتشار قراردادها نباید سو استفاده شود و این موضوع باید به صورت شفاف به مردم بیان شود.همچنین صلاحیت بازیکنان در دریافت پول و محل درآمد باشگاه‌ها باید مشخص شود.

** بازیکنان بر طبق مبلغ قراردادشان نمی‌گیرند

وی اظهار داشت: بازیکنان هم درست نمی‌گویند که همه قراردادشان را نمی‌گیرند. باشگاه‌ها با یک بازیکن قرارداد یک میلیاردی می‌بندند اما در پایان سال 500 میلیون به وی می‌دهند.اداره مالیات و دارایی هم از این بازیکن با توجه به مبلغ قرارداد یک میلیاردی‌اش پول مالیات می‌گیرد که اقدامش درست نیست.

تاج در مورد اصلاح رقم قرارداد برانکو و باقری بیان کرد: برانکو و باقری قراردادشان یک سال و نیم منتشر شد که هردو قرارداد را اصلاح و یک ساله کردیم.

وی در مورد قرارداد یک میلیونی برخی از بازیکنان بیان کرد: برخی از باشگاه‌ها قرارداد یک میلیونی با بازیکنان بستند که ما براساس آن روی سایت قرار دادیم.معتقدم که مبلغ قراردادها منطقی است.

** اکثر تیم‌های بدهکار تسویه حساب کردند

وی در مورد وضعیت تیم‌های بدهکار تصریح کرد: خوشبختانه اکثر تیم‌های بدهکار بدهی‌شان را پرداخت کردند و مشکلی برای حضور در بازیها را ندارند.

** مالیات بر طبق دریافتی‌ها باید اخذ شود

تاج بیان کرد: اداره مالیات بر اساس دریافتی بازیکنان و مربیان باید مالیات بگیرد.این‌طور هم نباید باشد که با توجه به قراردادها از بازیکنان مالیات کم شود.به هرحال بازیکنان و مربیان بر طبق مبلغ قراردادشان باید مالیاتشان را هم پرداخت کنند.

** اعضای مجمع سازمان لیگ را مشخص کردیم

مهدی تاج در مورد برگزاری انتخابات مجمع سازمان لیگ بیان کرد: طبق برنامه روز پنج‌شنبه تمام مدیران لیگ یکی را دعوت کردیم که در بین آنها، زینلی مدیرعامل مس رفسنجان و شیری مدیرعامل پیکان را انتخاب کردیم. ایوبیان از همدان و هنر پیشه از فارس را از بین روئسای هیات‌های فوتبال تیمهمای لیگ یک انتخاب کردیم.

تاج در ادامه عنوان کرد: از هیات‌های فوتبال تیم‌های لیگ برتری هم طالقانی از خوزستان، شیرازی از تهران، ششکلانی از تبریز و بهرامی از قم را انتخاب کردیم.آذری مدیرعامل ذوب آهن، باقریان مدیرعامل سپاهان، عباس مدیرعامل تراکتورسازی و قنبرزاده مدیرعامل نفت تهران هم به جمع اعضای عمومی سازمان لیگ پیوستند.

وی درباره زمان برگزاری انتخابات هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: ما با همین هیات رئیسه تا اسفند ماه ادامه می‌دهیم تا رئیس آینده فدراسیون فوتبال دچار مشکل نشود.دو نفر خبره فوتبال به همراه من که در مجموع سه نفر می‌شویم.یک نفر از روئسای هیات‌ها، یک نفر از مدیران باشگاه‌ها به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌روند.

** طبق نظر ابرقویی‌نژاد در انتخابات اعمال کردیم

وی در مورد اعتراض ابرقویی‌نژاد نسبت به انتخابات گفت: وی بابت برگزاری درست انتخابات از ما تشکر و قدرانی کرد. به هرحال نظر ابرقویی‌نژاد را در انتخابات اخیر اعمال کردیم.همچنین ابرقویی‌نژاد معتقد بود  که برگزاری انتخابات باید به صورتی باشد که شک و شبهه نداشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سند ، منتشر ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۴۲ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
آقای تاج همه دروغ میگن شما هم روش.
فقط خداکنه این پول ها و درآمد هایی که دارید از راه حلال باشه.انشاالله.
خداکنه این پول ها از حق خوری بعضی تیم ها به وجود نیامده باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
باید از اینای که مجانی کار می کنند ترسید اونم خیلی
Iran (Islamic Republic of)
عباس جنتی
۲۰:۰۹ ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
چه آدم بزرگیه این آقای تاج!!!!!!!! به به!!!بنده خدا فی سبیل الله کار میکنه، اینجا حقوق نداره، در آمدش از جایی دیگه هست، دو شغله هم هست!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
110
۱۹:۴۴ ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
اومد ابروشو درست کنه زد چشمشم خراب کرد اگر حقوق نمیگیری که بدتر چه امتیاز و چه دلیلی داره که شما بدون حقوق داری کار میکنی؟ نگید که شیفته خدمتید...
آیا انجایی که در آمد دارید مربوط به اینجایی که هستید میشه؟
آخرین اخبار