سرمربی تیم فوتبال وشتانی امل گفت :رساته ها تلفظ تیم ما را هم بلد نبودند و این موضوع جای تعجب دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران محسن وشتانی پس از پایان دیدار تیم های وشتانی آمل و سایپا گفت : وقتی یک باشگاه کوچک در جمع تیم های بزرگ قرار میگیرد باید آن را به خوبی به هواداران فوتبال معرفی کرد.متاسفانه در این مدت رسانه ها و حتی برنامه نود تیم وشتانی را به اشتباه تلفظ می کردند و باید ضمن تعجب از این مسئله از وقوع چنین اشتباهی افسوس خورد.

وی ادامه داد :دیدار برابر تیم بزرگ سایپا برای بازرگانی وشتانی امل تجربه خوبی بود و مطمین باشید این تجربه در مسیری که تیم ما شروع کرده کمک بزرگی است.

وشتانی ادامه داد :البته نتیجه این دیدار برای من دور از انتظار بود.چرا که با توجه به جوانی و انگیزه بازیکنانم انتظار نتیجه به مراتب بهتری داشتم.به هرحال سایپا روی چند اشتباه ما به گل رسید.

وی درباره عدم شرکت تیم های دسته اولی در جام حدفی گفت :از این موضوع اطلاعی ندارم اما به طور حتم حضور این تیم ها کیفیت جام حذفی را بالاتر میبرد.

وشتانی درخصوص عدم حضور پزشک در کنار بازیکنان وشتانی بیان کرد :پزشک تیم به دلیل برخی ناهماهنگی ها نتوانست در این بازی وشتانی را همراهی کند.

سرمربی تیم وشتانی در ارتباط با میزبانی تمامی تیم های لیگ برتری در این مرحله گفت :به ما گفته اند این مسئله با قرعه کشی اتفاق افتاده و امیداوارم همین گونه باشد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.