فرماندار شهرستان اهر از زیرسازی و آسفالت راه 24 روستا با مشارکت روستائیان در شهرستان اهر خبر داد.

زیرسازی و آسفالت راه 24 روستا با مشارکت روستائیان در شهرستان اهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سید محمد عابدی، در همایش دهیاران شهرستان اهر گفت:از این تعداد روستا، راه 13 روستا با مشارکت روستائیان زیرسازی و آسفالت ریزی شده است و زیرسازی و آسفالت 11 روستای دیگر نیز در حال اجراست.

وی افزود: اجرای پروژه های عمرانی در روستاهای شهرستان اهر که مشارکت مردمی داشته باشند در اولویت خواهد بود.

وی گفت: تاکنون در احداث زیرسازی و آسفالت راه روستایی با مشارکت روستائیان چند روستا در شهرستان اهر گام های خوبی برداشته شده است و امیدواریم این مشارکت در سایر زمینه ها نیز وجود داشته باشد تا در کمترین زمان کارها را به پیش ببریم.

فرماندار شهرستان اهر، با بیان اینکه جذب مشارکت های مردمی برای توسعه روستاها از سوی دهیاران باید در اولویت باشد گفت: برای توسعه روستاها دهیاران باید با برنامه ریزی های مناسب زمینه حضور و مشارکت مردم در کارهای عمرانی، فرهنگی و اجتماعی را فراهم کنند.

وی، افزود: دهیاران ضمن مطالعه وظایفی که قانونگذار برای آنها تعریف کرده است، به مسئولیت هایشان صرف قبول مسئولیت و انجام ندادن کارها نگاه نکنند بلکه از آن به عنوان احساس وظیفه نگاه کنند و در مدت مسئولیت در حل مشکلات مردم تلاش و زمینه ایجاد امید و نشاط را در روستاها فراهم کنند.

عابدی، همچنین با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: دهیاران باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند چرا که دوست و دشمن چشمشان به برگزاری انتخابات در کشور است و حضور حداکثری مردم همه معادلات دشمنان خارجی و داخلی را برهم خواهد زد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.