مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی اظهار داشت: گازرسانی به روستاها و مناطق محروم استان در الویت قرار دارد که در این راستا عملیات گازرسانی در 301 روستای استان در دست اقدام است.

عملیات گازرسانی در 301 روستای استان آذربایجان غربیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، منصور صادقیان با بیان اینکه در برخی روستاها به دلیل مشکلات جاده ایی و صعب العبور بودن هزینه اجرای عملیات بالا بوده و زمان بیشتری برای گازرسانی به این روستاها نیاز است، ادامه داد: در این میان نیز گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار در اولویت قرار دارد.

وی تعداد روستاهای موجود در استان را 2 هزار و 760 روستا اعلام کرد و افزود: از این تعداد یک هزار و 806 روستا به دلیل سکونت 20 خانوار و بالاتر، در زمینه گازرسانی در اولویت قرار دارند.

صادقیان با اشاره به آغاز بارش‌ها از پاییز، اعلام کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل بارش  باید سریعا نسبت به اجرا و اتمام عملیات گازرسانی در روستاهایی که عملیات اجرایی آنها آغاز شده اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی در پایان با بیان اینکه این اقدامات همچنان در تمام ایام سال انجام می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر این پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال عملیات اجرایی گازرسانی در 160 روستای دیگر استان آذربایجان غربی نیز آغاز شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.