در راستای تربیت نیروی انسانی ماهر موردنیاز صنعت،افزایش مهارتهای شاغلان و بهره وری واحدهای صنعتی، تفاهمنامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کرمان وشرکت شهرکهای صنعتی و دانشگاه آزاد واحد سیرجان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان، همکاری مشترک و استفاده از ظرفیت های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان و دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان در برگزاری دوره های آموزشی عمومی و تخصصی مورد نیاز واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی شهرستان های سیرجان، بافت و شهر بابک را از مهمترین اهداف این تفاهم نامه برشمرد.

محمدرضا جهانگیری افزود: در این تفاهم نامه مشترک، تهیه و تدوین استانداردهای آموزشی، نیازسنجی آموزشی، معرفی مربی واجدشرایط، سنجش و ارزشیابی مهارتی فراگیران و تجهیز کارگاهها برعهده اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان و دانشگاه آزاد سیرجان است.

وی خاطرنشان کرد: همکاری برای استقرار در مرکز آموزش فنی و حرفه ای و ارتقای مهارت شهرک صنعتی شماره یک سیرجان و جذب کارآموز از دانشگاه به صنعت جزو تعهدات این شرکت در مفاد تفاهم نامه است.

جهانگیری از ایجاد زمینه لازم برای اساتید دانشگاه جهت انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی و استفاده دانشگاه از کارگاههای مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سیرجان طبق مفاد این تفاهمنامه خبر داد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: انعقاد ، تفاهمنامه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.