حسن يزدانی كشتی گير مازندرانی مدال نقره را در رقابت های جهانی آمريكا كسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ نايب برئيس هيئت كشتي مازندران گفت:در آخرين روز از مسابقات كشتي آزاد قهرماني جهان درآمريكا حسن يزداني كشتي گير مازندراني كشورمان موفق به كسب مدال نقره شد.

قادري با اشاره به كسب مدال نقره حسن يزداني در اين مسابقات افزود: در روز سوم و پایانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در شهر لاس وگاس آمریکا، حسن یزدانی ملي پوش مازندراني وزن 70 كيلوگرم با شکست مقابل حریف روسي ضمن كسب مدال نقره، سهميه المپيك ريو 2016 را نيز به دست آورد

وي تصريح كرد:حسن يزداني در نخستین تجربه حضور در رقابت های جهانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم جانگ از کره جنوبی دارنده مدال برنز آسیا، را با نتیجه 16 بر 4 شکست داد.

نايب رئيس هيئت كشتي مازندران گفت:وی در دور سوم میروسلاو کایروف از بلغارستان دارنده مدال برنز اروپا را در حالی که با نتیجه 4 بر یک پیش بود، ضربه فنی کرد.

قادري افزود: يزداني در مرحله یک چهارم نهایی مقابل تلاشادزه از گرجستان نفر پنجم بازی های اروپایی در تایم اول با ضربه فنی به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وي تصریح کرد: یزدانی در این مرحله مقابل گرین از آمریکا در یک کشتی زیبا با نتیجه 9 بر 4 به برتری رسید و فینالیست شد.

نايب رئيس هيئت كشتي مازندران گفت: يزداني در فینال مقابل ماگمود رسول حاجی ماگموداف قهرمان بازی های اروپایی از روسیه با نتیجه 10 بر 3 شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

قادري همچنين از كسب مدال برنز سيد احمد محمدي در رقابت هاي جهاني آمريكا خبر داد و افزود: در نخستين روز اين پيكارها احمدي كشتي گير مازندراني وزن 65 كيلوگرم كشومان نيز به مدال برنز رسيد.

وي با اشاره به كسب 2 مدال نقره و 2 مدال برنز توسط كشتي گيران كشورمان در چهل و ششمين رقابت ها جهاني لاس و گاس آمريكا افرود: تيم ملي كشورمان با 48 امتياز پس از روسيه 61 امتيازي نايب قهرمان جهان شد و گرجستان نيز با 42 امتياز در جايگاه سوم ايستاد.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.