معاون فرهنگی سازمان اوقاف گفت: به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت امام جواد(ع)، مراسم سوگواري شب شهادت ایشان امشب در 950 امامزاده کشور برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی ، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه روز دوشنبه 23 شهریورماه (30 ذی العقده) مصادف با شهادت نهمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام جواد (ع) است ، اظهارداشت: مراسم شب شهادت این امام بزرگوار امشب در جوار آستان مقدس 950 امامزاده کشور با حضور عاشقان اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام، برگزار مي شود. 

وی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در این مراسم افزود : برگزاری مراسم سخنرانی ، مدیحه سرایی ، برپایی ایستگاه صلواتی و اقامه نماز جماعت از جمله برنامه های پیش بینی شده در این مراسم سوگواری است.

شرفخانی اضافه کرد: نهمین امام شیعه حضرت امام محمد تقى علیه السلام در كودكى، عهده دار امر رهبری و امامت جامعه اسلامی شدند و در همان زمان دانش سرشار آن بزرگوار ، دوست و دشمن را به حیرت و شگفتى واداشت، مناظرات علمی آن حضرت با شخصیت‌های بزرگ جهان اسلام و فتواهای دقیق ایشان در مسائل گوناگون علمی، در تاریخ پربار علم، همچون خورشیدی تابان بر تارک مکتب پویای تشیع می درخشد.








انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.