این روز‌ها باشگاه استقلال با مشکلات مالی روبروست و این مسأله تا حدود زیادی باعث به وجود آمدن بازیکنان و افراد دیگری شده است.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  همانطور که می‌دانیم جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال، هر هفته برای رسیدگی به مسائل روز باشگاه تشکیل می‌شود اما این هفته باشگاه با توجه به اینکه بهرام افشارزاده در سفر به سر می‌برد جلسه هیأت مدیره آبی‌پوشان پایتخت برگزار نمی‌شود.

تیم فوتبال استقلال روز سه شنبه در هفته ششم مسابقات لیگ برتر به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز می‌رود و به طور حتم جلسه هیأت مدیره استقلال هفته هفته آینده برگزار خواهد شد تا مسئولان باشگاه مسائل روز بازی هفته ششم لیگ برتر را نیز مورد بررسی قرار دهند.

**قهر برزای به دلیل مطالباتش بود

بهنام برزای بازیکن تیم فوتبال استقلال که روز گذشته در تمرینات این تیم شرکت نکرده بود برای رسیدگی به مطالباتش روز گذشته جلسه‌ای را با مسئولان این باشگاه برگزار کرد و قرار شد مشکل مطالبات این بازیکن نیز به زودی حل و فصل شود.

**ریوالدو در لیست سیاه

ریوالدو باربوسا، بازیکن تیم فوتبال استقلال که جلسه‌ای است در تمرینات تیم آبی‌پوشان شرکت نمی‌کند خواهان جدایی از جمع استقلالی‌ها است و با توجه به هماهنگی ‌های صورت گرفته و جلساتی که این بازیکن با مسئولان باشگاه استقلال برگزار کرده قرار است وضعیت ریوالدو طی یکی دو روز آینده مشخص شود و به احتمال زیاد این بازیکن با توجه به اینکه خودش خواستار جدایی از جمع آبی‌پوشان است در لیست مازاد این تیم قرار بگیرد.

بنابراین باید طی یکی دو روز آینده شاهد مشخص شدن آخرین وضعیت بازیکن برزیلی تیم استقلال باشیم.

**مسئولان استقلال به دنبال تعویق مجدد بازی استقلال و راه‌آهن

با توجه به اینکه روز گذشته نماینده باشگاه استقلال با حضور در سازمان لیگ خواستار به تعویق افتادن بازی دو تیم استقلال و راه‌آهن در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر شد بر همین اساس مسئولان سازمان لیگ بازی این دو تیم را که قرار بود 2مهرماه برگزار شود با یک روز تعویق به سوم مهرماه موکول کردند، اما به نظر می‌رسد مسئولان استقلال در نظر دارند که برای مجدد این بازی را یک روز دیگر به تعویق بیندازند در نهایت باید ببینیم مسئولان سازمان لیگ چه تصمیمی در این‌باره خواهند گرفت.

پیشکسوت باشگاه استقلال به دلیل دریافت نکردن مطالباتش از این باشگاه شکایت خود را به هیأت فوتبال استان تهران ارائه داد از همین رو قرار است جلسه رسیدگی به شکایت علیرضا اکبرپور عضو کادر فنی تیم امید باشگاه استقلال امروز امروز عصر در هیأت فوتبال تهران برگزار شود و نماینده باشگاه نیز در جلسه حضور پیدا کند.

در حال حاضر این مشکلات به مدیریت دعاوی باشگاه ارجاع داده شده و این پرونده طبق ضوابط مورد بررسی قرار می‌گیرد تا به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار