رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: حجم پروژه‌های در دست ساخت ستاد بازسازی در اعتاب مقدسه به ارزش 2 هزار میلیارد تومان است.

2 هزار  میلیارد تومان پروژه اعتاب مقدسه در دست ساخت
حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاهی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به ارزش ریالی پروژه‌های عتبات اظهار کرد: در حال حاضر حجم پروژه‌های در دست ساخت ستاد بازسازی در اعتاب مقدسه به ارزش  بیش از 2 هزار میلیارد تومان است که ساخت این پروژه‌ها تا 5 سال آینده باید به اتمام برسد.

وی در ادامه افزود: ما هیچ‌گاه به  موضوع تامین هزینه‌ها فکر نمی‌کنیم چرا که اتکای ما به مردم است و این مردم علی ر‌غم مشکلاتی که دارند بی‌ریا و بی‌آلایش کمک می‌کنند و به همین جهت ما هیچ‌گاه حساب‌های خود را کنترل نمی‌کنیم.

پلارک تصریح کرد: بر همین اساس بسیاری از افرادی که با ما همکاری دارند پولی دریافت نمی‌کنند و به صورت داوطلبانه کار می‌کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات با بیان اینکه دست ما بیش از 50 سال از اعتاب مقدسه کوتاه بود، اظهار کرد: در حال حاضر افتخاری نصیب ملت ایران شده و ساخت و بازسازی اعتاب مقدسه به دست ما رسیده است، لذا مردم همت کنند و همچنان ما را تنها نگذارند و با کمک‌های نقدی خود به ما در سرعت بخشیدن باتمام پروژ‌ه‌ها کمک کنند البته در مواقعی که نیاز باشد ما از دولت‌ و مجلس شورای اسلامی کمک می‌گیریم.

وی به راه‌های کمک‌رسانی مردم اشاره و تاکید کرد: شماره حساب 110 در همه بانک‌ها از جمله بانک‌های صادرات، سپه، ملی و دی به این امر اختصاص داده شده است و همچنین مردم می‌توانند از طریق شبکه تلفن همراه خود نسبت به واریز وجوه خود اقدام کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات یادآور شد: از این‌رو دارندگان سیم کارتهای اپراتور اول از طریق ارسال پیامک به 888 و مشترکین اپراتور دوم با ارسال پیامک به 359 می‌توانند وجه مورد نظر خود را پرداخت کنند، ضمن اینکه مذاکرات با اپراتور سوم برای همکاری در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مقدسه ، اعتاب ، عتبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.