علیرضا منصوریان گفت: کارشکنی تیم الاهلی برای ما عادی است چراکه درگذشته نیز این تجربه را داشتیم.

علیرضا منصوریان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دیدار این تیم مقابل الاهلی امارات و کارشکنی حریف بیان کرد: زمانی که برای دیدار مقابل تیم های حاشیه خلیج فارس به این کشور ها سفر می کنیم آماده هرگونه برخوردی هستیم و در حال حاضر کارشکنی الاهلی موضوع عجیبی نیست و می دانیم آن ها برای کسب نتیجه به انواع کارهای غیر فوتبالی و غیر اخلاقی دست می زنند، تنها تیمی که به خوبی در کشورهای عربی از نفت تهران میزبانی کرد الشباب عربستان بود.

وی ادمه داد: در طول هفته روی تقویت نفت از لحاظ روحی و روانی به خوبی کار کرده ایم چراکه در بازی رفت تیم ما از نطر تاکتیکی مشکلی نداشت بلکه حریف اماراتی با رو آوردن به حربه های غیر فوتبالی و بازی با اعصاب ما موفق به کسب پیروزی شد.

منصوریان، درباره تعطیلی تمرینات نفت گفت: وقتی ما در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کنیم پرچم ایران سمت راست پیراهن نفت حک می شود و ما را به عنوان نماینده ایران می شناسند.

چند وقتی بود که قصد داشتم با درددل کردن با وزیر نفت وی را در جریان مشکلات مالی قرار دهم. به هر حال حریفان ما در لیگ قهرمانان آسیا با بودجه های هنگفت پا به این مسابقات می گذارند و می دانید که آن ها با جذب موسی سوو مهاجم 16 میلیون یورویی سنگالی خود را تقویت کرده اند.این رقم به اندازه یک چهارم کل مبلغ قرارداد تمام بازیکنان ما است .

وی در ادامه بیان کرد: هرچند نیمه اول دیدار مقابل الاهلی را با شکست پشت سر گذاشتیم اما این تفکر را به بازیکنانم القا کرده ام که باید برای برد به دبی برویم. حتی اگر نفت در بازی رفت شکست هم نمی خورد برای دیدار برگشت احتیاج به زدن گل داشت.

وی ادامه داد : خوشبختانه پس از مساعدت مسئولان در پرداخت قسمتی از طلب اعضای تیم روز گذشته برای افزایش همدلی بازیکنان جشنی را در رستوران خود برگزار کردم .برای موفقیت و پیروزی نفت 100 برابر این مبلغ را هم خرج می کنم.

منصوریان در خصوص اظهار نظر بیرانوند مبنی بر هزینه های بالای این مراسم با خنده گفت : بیرانوند خوش خوراک است، وی علاوه بر خوردن غذای زیاد مقدار زیادی را هم با خود به منزل برد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار