جوانگرایی در بیس بال جواب داد

سرمربی تیم ملی بیس بال گفت: ملی پوشان جوان دعوت شده به تیم ملی از نظر فنی انتظارات را برآورده کردند.

جوانگرایی در بیس بال جواب دادسید علی امامزاده ای در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره سطح کیفی تیم های شرکت کننده در تورنمنت چهار جانبه جام ریاست جمهوری بیان کرد: تیم های عراق و هند از برترین های آسیا هستند که با بازیکنان خوبی در این رقابت شرکت کردند و ایران با 38 بازیکن در دو تیم در مسابقه جام ریاست جمهوری حضور داشت، خوشبختانه تیم‌ها از نظر فنی در سطح بسیار خوبی ظاهر شدند.
 
 
وی افزود:‌ امسال با جذب بازیکنان جوان میانگین سنی تیم ملی را تا 5 سال کاهش دادیم تا در مسابقات کاپ آسیا یک تیم جوان را راهی این رقابت ها کنیم.
 
مربی تیم ملی بیس بال ادامه داد: با توجه به اینکه اکثر بازیکنان اولین حضور ملی آنها بود نتایج کسب شده قابل قبول بود و ما سعی کردیم که در لیگ بیس بال برترین ها را انتخاب کنیم و خوشبختانه بازیکنان جدید انتظارات را برآوردهکردند و از نظر فنی خوب ظاهر شدند.
 
امامزاده ای افزود: در آسیا از نظر فنی با تیم هند در یک سطح هستیم اما فاصله زیادی با تیم پاکستان داریم که برگزاری چنین مسابقاتی می تواند در افزایش و توسعه این رشته کمک کند.
 
وی درباره حضور بیس در المپیک گفت: برای کسب سهمیه المپیک باید تمرینات و اردوهای متعددی برپا کنیم و سال گذشته در هر کنفرانس غرب آسیا پاکستان  با قهرمانی سهمیه المپیک را کسب کردو ایران با نایب قهرمانی سهمیه را از دست داد.
 
وی افزود: به زودی تورنمنت بیس بال هند تیز با حضور 10 تیم برگزار می شود و ایران با یک تیم در این رقابت شرکت می کند برای اینکه بیس بال در آسیا قدرت نمایی کند باید خودمان در غرب آسیا بالا ببریم و در این رقابت پاکستان رقیب اصلی ما است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار