سنندج؛

برگزاری یادواره شهدای سرداران و 39 شهید آماد و پشتیبانی در بیجار

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: حضور در محفل شهدا توفیقی است که نصیب دوستداران و پیروان شهدا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، آیت‌الله  سیدمحمد حسینی شاهرودی با بیان این مطلب افزود:زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و فرهنگ شهادت کمتر از شهادت نیست.

وی  بر لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه تأکید و بیان کرد: ترویج فرهنگ شهادت، سعادت جامعه را در پی خواهد داشت و موجب نابودی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسینی شاهرودی عنوان کرد: تعداد زیاد 4 هزار و 900 شهید آماد و پشتیبانی و تدارکات نشان می‌دهد همواره با ایثار و از خودگذشتی و جهاد در معرض شهادت بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: جامعه‌ای که با حماسه و مجاهدت و روحیه شهادت‌طلبی زنده و آماده است ،هیچگاه از دشمنان غافل نمی‌شود و دشمن نیز جرأت تعدی به آنان را ندارد.

وی به ترویج فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی در جامعه تأکید کرد و گفت: جامعه‌ای که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارد زنده و پویا و دلیر است و در برابر تمامی دشمنان سرفراز است.

وی رشد و توسعه اقتصاد را در مجاهدت در این راه دانست و گفت: اقتصاد مقاومی یعنی افزایش تولیدات داخلی، بنابراین باید به افزایش تولیدات داخلی کشور اهتمام داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: دشمن از آنان که یاور ولایت و منتظر شهادت هستند در هراس است، چرا که می‌داند این روحیه شهادت طلبی و ولایت‌مداری آنان را همچون همیشه نابود خواهد کرد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.