رئیس هیئت ووشوی قم گفت: بانوان ووشوکار قم ۱۰ مدال مسابقات ووشوی کشور شامل ‌۲ مدال طلا، ۴ نقره و ۴ برنز را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران قم؛ رئیس هیئت ووشوی قم مهدی اردستانی گفت: مسابقات ووشوی بانوان کشور در سبک فانگ من چوآن با حضور تیم‌هایی از 25 استان کشور در تهران برگزار شد و تیم ووشوی بانوان قم در این مسابقات 2 مدال طلا، 4 نقره و 4 برنز به دست آورد.
 
رئیس هیئت ووشوی قم گفت: نخستین مدال طلای تیم وشووی قم توسط مبینا اطاعتی ووشوکار نوجوان قمی به‌دست آمد و پریسا حیدری در رده سنی بزرگسالان نیز دومین و آخرین مدال ووشوی قم در بخش ساندا را از آن خود کرد.
 
اردستانی بیان کرد: در رده سنی جوانان، زهرا عباسی با شکست در دیدار نهایی به مدال نقره بسنده کرد و زهرا نانکلی دیگر ووشوکار قمی در این رده سنی نیز به مقام سوم و مدال برنز دست پیدا کرد.
 
وی عنوان کرد: در رده سنی بزرگسالان مریم سیاوند یکی از شانس‌های جدی کسب طلا برای تیم وشووی قم بود که در فینال مغلوب حریف خود شد و همین اتفاق برای زهرا مختاری ووشوکار شایسته قم نیز رخ داد و مختاری نیز به نقره قناعت کرد.
 
رئیس هیئت ووشوی قم تصریح کرد: پروانه صادقی که یکی از اعضای تیم ووشوی قم در لیگ بر‌تر کشور است نیز در این مسابقات نایب قهرمان شد و نجلا حسینی و زهره عباسی از ووشوکاران با سابقه اما جوان قمی نیز صاحب مدال برنز شدند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: قم ، بانوان ، ووشوکار ، مدال ، کشوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.