این روزها باشگاه استقلال خوزستان در وضعیت خوبی سپری می کند و در این گزارش به اخبار مهم این باشگاه پیش از دیدار با صبا اشاره خواهیم کرد.

اخبار باشگاه استقلال خوزستانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: آبی های خوزستانی پس از چند روز تعطیلی لیگ برتر با روحیه کامل و رسیدن سیف الهی و بیت سعید آماده دیدار با شاگردان دایی هستند.
 
بیت سعید و سیف الهی در فهرست 18 نفره
 
این 2 چهره محبوب این روزهای خوزستان پس از رفع مصدومیتشان به دیدار مقابل صبا خواهند رسید و در لیست هجده نفره این تیم برای مقابله با شاگردان دایی قرار گرفته‌اند. درصورت لزوم و با اجازه کادر فنی به زمین فرستاده می شوند.
 
ویسی: محکوم به بردن صبا هستیم
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش مقابل صبا گفت: وقفه لیگ برتر شرایط جدیدی را در تیممان بوجود آورده است و امیدواریم روند  این 5 هفته موفقیت را خراب نکند و بتوانیم به همین روند به کارمان ادامه دهیم.
 
همچنین وی افزود:دایی مربی بزرگ و شناخته شده‌ای است و ما تمامی دیدارهای این تیم را آنالیز کرده این و از شرایط آنها با خبر هستیم و با تمرینات روی نقاط ضعف و قدرت آنها به سوی پیروزی حرکت می‌کنیم.
 
فغانی دیدار آبی‌های خوزستانی و صبای قم

محمدرضا فغانی برادر کوچکتر علیرضا فغانی قضاوت این دیدار را بر عهده دارند و اسد حاج محمد، علی دودانگه و جواد رحیم زاده وی را در قضاوت این دیدار همراهی می کنند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار