رئیس هیئت ورزش‌‌های جانبازان و معلولین‌ استان قم از رقابت ورزشکاران تنیس با ویلچر قم برای کسب عناوین برتر رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛رئیس هیئت ورزش‌‌های جانبازان و معلولین‌ استان قم محمد پیروزمنش اظهار کرد: دوره جدید رقابت‌های قهرمانی کشور در رشته تنیس با ویلچر به میزبانی هیئت آذربایجان شرقی و در شهر تبریز برگزار می‌شود و نمایندگان قم از مدت‌ها قبل تمرینات خود را برای حضور موفق در این مسابقات آغاز کرده‌اند.

وی افزود: رقابت‌های قهرمانی کشور در رشته تنیس با ویلچر در حالی مهر ماه برگزار می‌شود که قم در چند سال اخیر همواره یکی از تیم‌های مطرح و مدعی کسب عناوین برتر این مسابقات بوده و امسال نیز قطعا تنیسورهای معلول و جانباز قم با تمریناتی که انجام می‌دهد در اوج آمادگی به مصاف حریفان خواهند رفت.

پیروزمنش بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجمن تنیس با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین‌، این مسابقات در بخش آقایان و دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان انجام خواهد شد در حالی که برای تشویق استان‌ها به منظور جذب نیروهای جوان و جدید، سهمیه نوجوانان علاوه بر سهمیه بزرگسالان درنظر گرفته شده است و محدودیتی برای حضور آنها وجود ندارد.
 
پیروزمنش با بیان اینکه رقابت‌های قهرمانی کشور در رشته تنیس با ویلچر هفته اول مهر ماه به میزبانی شهر تبریز برگزار خواهد شد، افزود: همچنین هر تیم می‌تواند تعداد چهار ورزشکار در رده سنی بزرگسالان داشته باشد در حالی که رقابت‌ها در دو بخش تیمی و انفرادی و مطابق با آخرین مقررات ITF انجام خواهد شد تا برترین‌های این دوره از مسابقات تنیس با ویلچر قهرمانی کشور مشخص شوند.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته در رده سنی نوجوانان قرار است مسابقات تنیس با ویلچر قهرمانی کشور فقط در جدول انفرادی به انجام برسد، ضمن اینکه در پایان مسابقات قهرمانی کشور به تیم‌هایی که موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شوند، کاپ قهرمانی و مدال اهدا خواهد شد.
 
وی با تاکید بر اینکه حضور ورزشکاران جوان در مسابقات سبب می‌شود که در استان‌ها نفرات بیشتری با این رشته آشنا و برای جذب به آن تشویق شوند بیان کرد: از ورزشکارانی که عملکرد خوبی در این مسابقات داشته باشند، برای حضور در تیم ملی تنیس با ویلچر جانبازان و معلولین‌ دعوت خواهد شد.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: قم ، رقابت ، تنیس ، ویلچر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.