حمدی‌نژاد: کارشکنی الااهلی انگیزه نفت را بیشتر می‌کند

مدافع تیم فوتبال نفت تهران اظهار کرد: کارشکنی اماراتی‌ها در میزبانی از تیم‌ها انگیزه بازیکنان را برای کسب پیروزی بیشتر می‌کند.

حمدی‌نژاد: کارشکنی الااهلی انگیزه نفت را بیشتر می‌کند

وحید حمدی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کارشکنی مسئولان الاهلی امارات در میزبانی از تیم نفت ایران بیان کرد:این مسائل همیشه از سوی تیم‌های عربی انجام می‌شود و آنها با این حرکت قصد تضعیف روحیه حریف را دارند. فکر نمی‌کنم الاهلی امارات اقدامی بدتر از الاهلی عربستان را در قبال تیم نفت انجام دهد، به هر حال این کارشکنی به ضرر اماراتی‌ها می‌باشد چراکه بازیکنان نفت با این اقدامات انگیزه بیشتری برای ارائه نمایش با کیفیت و پیروزی مقابل حریف به دست می‌آورند.

وی در پاسخ به دلیل اماراتی‌ها برای این کارشکنی‌ها گفت: آن‌ها با مطرح‌کردن مسائل کذب میزبانی ضعیف مسئولان نفت را دلیل تصمیم خود می‌داند چطور تا زمانی که حریفان عرب سفر تیم‌های ایرانی به کشور‌های حاشیه خلیج فارس برای تحت فشار قراردادن ما دست به چنین اقداماتی می‌زنند هیچ یک از این مسائل سبب نمی‌شود نفت یک گام از هدف خود برای صعود به مرحله بعد دور گردد.

حمدی‌نژاد ادامه داد: در بازی رفت الاهلی با خوش شانسی و در شرایطی که از لحاظ تاکتیکی برتری نسبت به نفت نداشت به پیروزی رسید به نظر من با توجه به میزبانی الاهلی در بازی برگشت آنها از لاک دفاعی بیرون آمده و این وضعیت فضای بیشتری را در اختیار بازیکنان نفت قرار می‌دهدو به طور حتم این موضوع کیفیت بازی را بالا خواهد برد.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران درباره تعطیلی تمرینات این تیم و اعتصاب بازیکنان اظهار کرد: اعتصاب و قهر بازیکنان صحت ندارد. بازیکنان نفت به دلیل عدم پرداخت مقداری از مطالبات از لحاظ روحی و روانی به هم ریخته بودند و این موضوع منجربه ‌مصدومیت چند بازیکن شد.

وی افزود: کادر فنی نیز نگرانی از این مسئله تمرین را تعطیل کرد چرا که در صورت ادامه این روند تعداد نفرات نفت برای دیدار مقابل الاهلی به 11نفر هم نمیرسید.

حمدی نژاد گفت: بازیکنان و اعضای کادر فنی نفت قصد داشتند وزیر نفت را از نحو پرداخت حق و حقوق بازیکنان مطلع باشند. خوشبختانه آن‌ها به سرعت به کمک تیم آمده و مطالبات فصل گذشته را تسویه و مقداری از قرارداد فصل جدید را پرداخت کردند. خدا را شکر با این اقدام تیم فوتبال نفت از لحاظ روحی و روانی تقویت شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار