قزوین؛

توقیف 72 ساعتی خودرو نتیجه تخلفات حادثه ساز

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک گفت: در صورت مشاهده تخلفات حادثه ساز و انجام حرکات نمایشی، ضمن اعمال قانون و لحاظ نمره منفی، خودروی متخلف به مدت 72 ساعت توقیف و به پارکینگ منتقل داده خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سرهنگ منصور خدایی نبستن کمربند ایمنی و پارک دوبل را از بیشترین تخلفات شهروندان آبیکی عنوان و اظهار کرد: با توجه به این‌که زیرساخت‌های ترافیکی شهرستان آبیک بسیار قدیمی بوده و هسته مرکزی شهر هم بیشترین مشکل ترافیکی را دارد با هماهنگی شهردار و مدیرعامل سازمان ترافیک آبیک مقرر شده است موضوع پارک دوبله‌ها در بلوار امام خمینی(ره) خیابان‌های طالقانی و شریعتی با راهاندازی مجدد پارک‌بان رفع شود.

وی افزود: این خیابان‌ها بیشترین بار ترافیکی را دارند و بیشتر اصناف خودروهای خود را در مقابل مغازه‌هایشان در این خیابان‌ها پارک می‌کنند و شهروندانی که برای رفتن به مراکز درمانی، خرید و سایر اماکن مراجعه می‌کنند ناگزیر به صورت دوبله پارک می‌کنند که این موضوع با هدف ساماندهی پارک دوبله‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک به مشکل ترافیک عصرگاهی و شبانگاهی آبیک اشاره کرد و افزود: در این خصوص با ساخت 3 ریل که به زودی انجام خواهد شد برای جلوگیری از ازدحام در دوربرگردان‌ها ترافیک را روان‌تر خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ساختمان فعلی راهور این شهرستان مناسب نیست، خاطرنشان کرد: به دنبال فراهم کردن ساختمان جدیدی پلیس راهور در مرکز شهر هستیم تا خدمات‌رسانی به شهروندان را به نحو مطلوب ارائه کنیم که امیدواریم تا ماه آینده اقدامات خوبی صورت گرفته و این امر محقق شود.

خدایی تصریح کرد: 20 تخلف حادثه ساز وجود دارد که مهم‎‌ترین آن‌ها سرعت و سبقت غیرمجاز و انجام حرکات نمایشی است که ماموران راهور این شهرستان در صورت مشاهده، ضمن اعمال قانون و لحاظ نمره منفی، خودروی متخلف را نیز به مدت 72 ساعت توقیف و به پارکینگ منتقل می‌کنند.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از برنامه‌های پلیس راهور کنترل شیشه‌های دودی خودروهاست که در صورتی که پلیس نتواند از 3 متری افراد داخل ماشین را ببیند خودرو را متوقف و به مبلغ 300 هزار ریال جریمه می‌کند و علاوه بر آن بایستی مشکل شیشه دودی در همان محل رفع و از شیشه‌ها جدا شود.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک بیشتیرین تخلفات شهروندان آبیکی را نبستن کمربند ایمنی و پارک دوبله برشمرد. انتهای پیام/

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.