معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: ما در شرق کشور یک سری نابه سامانی و نارسایی ها داریم که متاسفانه کشورهای همسایه ما قادر به کنترل آن نیستند و ناعلاج هستیم ما کنترل کنیم. درغرب و شمالغرب کشور هم به همین شکل است.

سردار فروتن معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران در گفت و گو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران جوان و در خصوص نحوه برگزاری مراسم رژه سی و یکم شهریور گفت: همه ساله در راستای اقتدار کشور و افزایش توان دفاعی، رژه ای در روز سی و یکم شهریور برگزار می شود و امسال نیروی زمینی میزبانی آن را برعهده دارد. یگان های رژه رونده پیاده و همچنین یگان های محمول نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم حضور خواهند داشت و ما حدودا 3-4 ماه است که در راستای این مراسم فعال هستیم. تعدادی از یگان های رزم نیروی زمینی ، تعدادی از یگان های هوافضا و تعدادی از یگان های نیروی دریایی سپاه بعلاوه سه نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه سی و یکم شهریور در جوار مرقد ملکوتی حضرت امام (ره) رژه خواهند رفت.

سردار فروتن در ادامه با اشاره به توانمندی های دفاعی کشور افزود: آنچه که ما را مصمم می کند تا با حساسیت بیشتری موضوع را دنبال کنیم توانمندی کشور در حوزه دفاع است. در جغرافیای سیاسی کشور همه کشورهایی که در اطراف ما هستند از ناامنی نامناسبی برخوردار هستند. ما در شرق کشور یک سری نابه سامانی و نارسایی ها داریم که متاسفانه کشورهای همسایه ما قادر به کنترل آن نیستند و ناعلاج هستیم ما کنترل کنیم. درغرب و شمالغرب کشور هم به همین شکل است.اگر این قدرتمندی نباشد طبیعتا توسط افرادی که دشمن این مرزبوم و آب و خاک هستند با توان قابل توجه ای که بوسیله استکبار تامین می شود احتمال تعرض است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: علاوه بر حضور بسیار فعال رزمندگان در نقاط مختلف قابلیت هایی به عنوان نمونه از یگان های توانمند نظام جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته خواهد شد و امیدواریم بتوانیم در جهت افزایش روحیه مردم و تقویت روحیه و توانمندی نیروهای مسلح و ناامیدی دشمنان گام برداریم.

سردار فروتن در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: ما در ابتدای جنگ با حداقل ها به مصاف دشمن رفتیم اما الان به مرحله ای رسیدیم که هم در هوا، هم در زمین و هم در دریا به صورت نقطه زن دشمن را تعقیب خواهیم کرد و همین توانمندی هاست که موجب ارتقا کشور در حوزه های مختلف شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار