در درگیریهای نیروهای ائتلاف با نیروهای انصار الله در مارب شرق یمن 25 نفر از نیروهای دو طرف کشته شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در درگیریهای امروز نیروهای ائتلاف با نیروهای انصار الله 25 نفر از نیروهای دو طرف کشته شدند.

فرماندهی نیروهای ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی، از کشته شدن 5 نظامی سعودی در درگیری ها با افراد مسلح حوثی در مرز عربستان و یمن در نجران خبر داد.

براساس این گزارش، نیروهای ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی به نبرد خود علیه حوثی ها در مارب در شرق یمن ادامه دادند که بر اثر آن 25 سرباز و نیروی رزمی دو طرف کشته شدند.

این در حالی است که نیروهای ائتلاف در این استان پیشروی کردند و به گفته مقامات دولتی، خطوط تدارکاتی جنگجویان حوثی را قطع کردند.

مقامات اماراتی اعلام کردند: تعداد سربازان این کشور که از چهارم سپتامبر (13 شهریور) گذشته تا کنون در مارب یمن کشته شده اند، بالغ بر 25 نفر شده است.

عربستان سعودی نیز خساراتی را متحمل شده است زیرا اخیرا از کشته شدن 5 نظامی خود در مرز مشترک با یمن خبر داد.

مقامات اماراتی اعلام کرده اند: نیروی هوایی این کشور به مخفیگاه های شبه نظامیان حوثی در یمن حمله کرده است. این چهارمین حمله نظامی است که امارات از آن خبر می دهد.

گفتنی است طرفداران عبدربه منصور هادی رئیس جمهور (مستعفی و فراری) یمن، از اواخر ماه مارس گذشته تا کنون با حوثی ها و نیروهای طرفدار علی عبد الله صالح، رئیس جمهور سابق در نقاط مختلف این کشور می جنگند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۲۲:۱۰ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
سرانجام هر متجاوز شکست است و خداوند ناصر و معین مستضعفین خواهد بود ... والسلام
آخرین اخبار