تیم فوتبال فولاد خوزستان قبل از دیدار با ذوب آهن اصفهان آخرین تمرینات خود را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم فوتبال فولاد خوزستان قبل از دیدار با ذوب آهن اصفهان آخرین تمرینات خود را پشت سر گذاشت تا با گرفتن حد اکثر امتیاز از این دیدار مهم بتواند خود را از قعر جدول جدا کند .

خالدی جایگزین یوسف وکیا  
به جز وکیا برای این دیدار حساس با تلاش پزشکان این تیم ،اسماعیل شریفات و همه مصدومان فولاد به این بازی مهم می رسند و همچنین قرار است امید خالدی با قرار گرفتن در ترکیب فولاد در پست یوسف وکیا مدافعی که به تازه گی رباط صلیبی اش پاره شد جایگزین او بشود. 

کاهکش: سه امتیاز در جیب فولادی ها است
علیرضا کاهکش سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: بازیکنان اصلی تیم فولاد خوزستان در جام حذفی با برگزار کردن جلسه ریکاوری برای آماده کردن هرچه بهتر بدن های خود امروز در زمین چمن صنایع فولاد جدا از بقیه نفرات به ریکاوری پرداختند وسایر بازیکنان ما نیز حدود یک ساعت تمرین کردند .

وی ادامه داد: ما برای جبران مهمان نوازی اصفهانی ها بهترین زمین تمرینمان را در اختیار آنها قرار دادیم .
 
کاهکش افزود :با انرژی که بازیکنان فولاد دارند سه امتیاز از حالا در جیب مان است وهمچنین هم قسم شده ایم اند تا با پیروزی برا بر ذوب آهن از مکان فعلی جدول فاصله بگیریم . 

وی در پایان گفت :ما در بازی فردا هیچ کمبودی به جز هوادارانمان که سرمایه اصلی به شمار می آیند نداریم .

دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان روز سه شنبه 24 شهریورساعت 18:45 در چهار چوب لیگ برتر برگزار می شود. 

با ابلاغ حکمی از طرف کمیته داوران رضا کرمانشاهی قضاوت این بازی را به همراهی کمک داوران خود فرزاد بهرامی و محمد راهی بر عهده دارد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار