راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی در تبریز

رئیس فراکسیون صنایع دستی و گردشگری مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی در تبریز در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد اسماعیل سعیدی اظهار داشت: از معاون محترم استاندار آذربایجان شرقی قول گرفته‌ایم که هرچه سریع‌تر مجموعه‌ای را برای راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی اختصاص دهند.

وی تصریح کرد: وجود 80 رشته فعال صنایع دستی در آذربایجان شرقی راه اندازی نمایشگاهی دایمی را ضروری می کند تا بتواند این هنر صنعت استان را جایگاه شایسته و مورد انتظارش برساند.

سعیدی با بیان اینکه جای خالی فراکسیون صنایع دستی طی سی سال اخیر در مجلس احساس می شد، اظهار داشت: با تشکیل این فراکسیون تصمیم داریم قدمی در جهت تقویت و حمایت از صنایع دستی برداریم و مشکلاتی را که متوجه این بخش است کمرنگ کنیم.

نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس، اظهار امیدواری کرد ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی بتواند گام موثری در توسعه صنایع دستی به عنوان بخش مهمی از اقتصاد کشور بردارد.

سعیدی خاطرنشان کرد: اگر به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی هستیم باید توجه بیشتری را به صنایع دستی معطوف کنیم چرا که فناوری و مواد اولیه صنایع دستی داخل کشور بوده و در این زمینه خودکفایی داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار