نخبگان کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد خراسان شمالي به منظور حضور در چهارمين کنگره ملي فرهنگ و هنر روستا و عشاير عازم مشهد مقدس مي شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مسئول دبيرخانه کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان گفت: چهارمين کنگره ملي فرهنگ و هنر روستا و عشاير با هدف تکريم و معرفي الگوهاي موفق فرهنگ و هنر روستا، شبکه سازي، توانمندسازي و انتقال تجربيات شرکت کنندگان، بررسي و ارائه راهکارهاي پيشرفت و تعالي فرهنگ روستا و عشاير و کارآفريني برگزار خواهد شد.

هاشم شيرازيان با بيان اينکه اين برنامه به ميزباني خراسان رضوي برگزار مي شود ، افزود: سهميه شرکت کنندگان خراسان شمالي را 20 نخبه فرهنگي و هنري ،روستايي و عشايري تشکیل می دهد.

وی اظهارداشت: در اين کنگره، همايش هاي عمومي با موضوعات تعالي و مقاوم سازي فرهنگ روستا و عشاير، نقش مسجد در تعالي و مقاوم سازي ، نقش فعالان فرهنگ و هنر روستا در گفتمان سازي اقتصاد مقاومتي و جهاد فرهنگي برگزار مي شود.

مسئول دبيرخانه کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد خراسان شمالي، زمان برگزاري اين کنگره را بيست و سوم لغايت بيست و ششم شهريور ماه سال جاري اعلام کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.