عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بررسی برجام در مجلس کمکی به تیم مذاکره‌کننده است، تا اگر در برخی مکان‌ها غفلتی صورت گرفته، آن غفلت برطرف شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم: حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصالح ملت و نظام را می‌خواهند، به طور طبیعی برای بررسی برجام باید دولت استقبال کند.

وی افزود: بررسی برجام در مجلس نوعی کمک به دولت است و بر اساس قانون باید این اقدام صورت گیرد و از منظر دیگر این امر حق مردم است که در قالب اظهار نظر نمایندگان صورت می‌گیرد.

رجبی گفت:
رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم کارگزار هستند و دولت خادم این کارگزاران است و اگر بناست چیزی بر آنها الزام شود، بدون تردید مردم باید با رضایت دهند و رضایت آنها در قالب این به دست می‌آید که نمایندگان در مجلس بررسی کنند و بگویند این به نفع مردم است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه در برجام تعهداتی به 1+5 داده می‌شود، بنا بر این الزاماتی بر کشور به وجود می‌آورد، به طور طبیعی باید برجام در مجلس بررسی شود افزود: نمایندگان مردم در زمینه اینکه چنین الزاماتی را بپذیرند یا نپذیرند، نقش داشته باشند و نقششان این است که آیا این امر به مصلحت مردم است.



انتهای پیام/ ا
برچسب ها: برجام ، جامعه مدرسین ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.