مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ازبرگزاری جشن عاطفه ها هشتم مهربه مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با سراسر کشور، در مدارس استان خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،رشید قربانی گفت: سنت حسنه جشن عاطفه ها هر ساله در آغاز سال تحصیلی جدید و به منظور توسعه فرهنگ امید بخش انفاق که از تعالیم ارزشمند و اصیل اسلامی است در سطح کشور برگزار خواهد شد.

وی توسعه، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ انفاق در بین دانش آموزان توسط خود آنان، اشاعه فرهنگ نوع دوستی و احسان و تلاش در جهت برقراری عدالت اجتماعی را از مهمترین اهداف جشن عاطفه ها عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: جشن عاطفه ها امسال روز 26 شهریور در سطح معابر و میادین شهرها و روستاهای استان، 27 شهریور در مصلاهای نماز جمعه و هشتم مهر نیز در سطح مدارس برگزار خواهد شد.

قربانی شعار جشن عاطفه ها در سال جاری را 'مهر در انتظار همدلی' عنوان کرد وگفت:این جشن با همکاری کمیته امداد امام(ره) و در راستای تکریم دانش آموزان بی بضاعت و توسعه مشارکت های مردمی و ضرورت فرهنگ سازی در زمینه انفاق و کمک به همنوعان که از وظایف دینی هر شخصی به شمار می آید برگزار می شود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.