مدیر تیم فوتبال سایپا اعتقاد دارد، پرسپولیس با توجه به نتایجی که کسب کرده با حواشی دست و پنجه نرم می‌کند و به این دلیل نارنجی‌پوشان به دنبال امتیاز کامل بازی مقابل این تیم هستند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اصغر حاجیلو در خصوص وضعیت تیم فوتبال سایپا پیش از دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: مصاف با پرسپولیس همیشه از هیجان خاصی برخوردار بوده و معمولاً سایپا مقابل این تیم نتایج مناسبی کسب کرده است. ضمن اینکه نارنجی‌پوشان با پشت سر گذاشتن تمرینات فشرده و انگیزه بالا، برای رویارویی با این تیم آماده هستند و برای کسب پیروزی، رودرروی حریف صف‌آرایی می‌کنند.

مدیر تیم فوتبال سایپا افزود: پرسپولیس از حمایت هوادارانش بهره می‌برد، اما بی‌تردید به دلیل نتایجی که کسب کرده، با حواشی زیادی دست به گریبان است. این در حالی است که سایپا به عنوان یک تیم بی‌حاشیه و بدون استرس به ورزشگاه آزادی خواهد رفت تا تمام تلاش خود برای ارائه یک بازی زیبا و دیدنی در کنار کسب امتیاز کامل این مسابقه به کار ببندد.

وی خاطر نشان کرد: در بازی با نماینده آمل در مسابقات جام حذفی، سایپا با حضور جوانان کم تجربه خود موفق به کسب نتیجه مناسبی شد که این مسئله خیال کادرفنی را بابت استفاده از تمامی پتانسیل موجود در تیم فوتبال آسوده کرد. از این رو سایپا با تمام قوا به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس می‌رود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار