رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: برای مسابقات سال 2018 با وزیر ورزش اندونزی تفاهم نامه‌ای امضا می کنیم.

امینی: با وزیر ورزش اندونزی به توافق رسیدیم

غلامرضا امینی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: در دیداری که با وزیر ورزش اندونزی و دکتر صادقی (مدیر کل امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان) در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک برگزار شد مقرر گردید مناسبات فرهنگی نیز بین بانوان قایقران داشته باشیم و بانوان قایقران اندونزیایی نیز در اردویی مشترک در دریاچه آزادی با بانوان پارو زن ایرانی داشته باشند.

وی افزود: ما با سرعت عمل بیشتری این روابط را گسترش خواهیم داد و مقرر شده تا تعدادی قایق از لهستان برای این مناسبات به ایران بیاوریم و برای مسابقات سال 2018 که در اندونزی برگزار خواهد شد آنالیز خوبی داشته باشیم که پیش از آن تفاهم نامه‌ای در این خصوص بین دو کشور بسته خواهد شد و پس از آن کمپ مشترکی برای این روابط خواهیم داشت.

**حضور اسلالومی‌ها در مسابقات قهرمانی جهان

امینی در خصوص وضعیت پسران قایقران در رشته اسلالوم تصریح کرد: پسران رشته اسلالوم هم اکنون برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به  انگلیس رفته‌اند تا نقشی پر افتخار برای ایران در عرصه قایقرانی به افتخار بیاورند.

**حضور احمدی در 10 ماده finn بادبانی

رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص احمد احمدی که برای مسابقات بهترین قایق سهمیه المپیک 2016 ریو به کشور چین شهر چینگ دائو رفته است خاطر نشان کرد: در 10 ماده نماینده ما در رقابتهای ماده finn بادبانی حضور خواهد داشت و باید با 7 ورزشکار کشور میزبان رقابت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار