شیراز؛

برخورد با اراذل و اوباش در دستور كار پلیس فارس قرار دارد

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری یك فرد اوباش در شیراز خبر داد و گفت: برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم، امنیت و آسایش مردم، در دستور كار پلیس فارس قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمدعلی گودرزی" گفت: در پی شرارت های متعدد توسط فردی اراذل و اوباش به نام "رضا – پ"، از جمله تخریب 8 دستگاه خودرو، تیراندازی به سمت مردم و ماموران در شهرستان شیراز، دستگیری این فرد در دستور كار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد این فرد اوباش پس از ارتكاب جرائم، به شهرستان یاسوج عزیمت و در آن شهرستان مخفی شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار كرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و زیر نظر گرفتن این فرد، زمانی كه وی به شهرستان شیراز مراجعه كرد، مخفیگاه او در منزلی واقع در خیابان "آستانه" شناسایی شد و ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی در یك عملیات غافلگیرانه موفق شدند این فرد اوباش را دستگیر كنند.

سردار "گودرزی" گفت: در بازرسی از مخفیگاه این فرد، مقادیر قابل توجهی مشروبات الكلی، یك قبضه اسلحه شكاری، یك قبضه اسلحه كلت كمری كشف و در این رابطه دو نفر از همدستان وی به نام های "م – ح" و "الف – م" دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس تاكید كرد: با هماهنگی كه پلیس فارس با مقام قضایی در خصوص برخورد با اراذل و اوباش انجام داده است، با كسانی كه درصدد باج خواهی، ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم، عربده كشی، چاقوكشی و برهم زدن نظم، امنیت و آسایش مردم هستند و اقدامات آنها باعث رعب و وحشت شود، برخورد جدی و قاطع به عمل می آید.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: برخورد ، اراذل ، پلیس ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.