لایحه طرح جامع روشنایی و نورپردازی شهر تهران مورد بررسی اعضای شورای شهر قرار گرفت و به تصویب رسید.

تصویب طرح جامع روشنایی شهر تهرانبه گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، طرح جامع روشنایی و نورپردازی شهر تهران امروز(سه شنبه) در یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران مورد بررسی اعضای شورای شهر قرار گرفت و به تصویب رسید.

سالاری عضو شورای شهر و رئیس کمیسیون معماری شهر تهران در خصوص اصلاح لایحه جامع روشنایی و نورپردازی شهر تهران اظهارکرد: موضوع پس از بحث و بررسی‌های کارشناسی و با حضور مدیران مربوطه شهرداری در نود و ششمین جلسه کمیسیون شهرداری و معماری مطرح شد.

وی افزود: لایحه اصلاحی طرح جامع روشنایی و نورپردازی شهر تهران مستند به پیشنهادات مطرح شده و 9 ماده و یک تبصره آماده شده است.

سالاری یادآور شد: مدیریت نظارت و هماهنگی، تعاریف، چشم‌انداز اهداف و مأموریت‌ها، وظایف و اختیارات، کمیته فنی نورپردازی شهری، مشخصات طرح جامع مدارک مورد نیاز صدور مجوز بهره‌برداری کلیه مصوبات اجرای دستورالعمل‌ها از 9 ماده این طرح است.

در ادامه این جلسه تعدادی از اعضای شهر تهران مانند دوستی، تندگویان، سروری، حقانی، انصاری، اقبال و مجتبی شاکری، محسن پیرهادی، مختاباد، دنیامالی نظرات و پیشنهادات خود را در مورد این طرح ارائه کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورا ، روشنایی ، سالاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار