برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با سایپا گفت: بازی سختی پیش رو خواهیم داشت و نیازی نیست که بیشتر درباره‌ این بازی توضیح دهیم.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم سایپا چند سالی است که بازیکنانش در کنار هم بازی می‌کنند و فقط دو بازیکن جدید گرفته است
نکونام که معروف‌ترین بازیکن آنهاست همچنین کادر فنی این تیم چند سال است که باهم کار می‌کنم و نسبت به سال گذشته تا جایی که می‌دانم در روند بازیشان هم تغییراتی به وجود آورده‌اند.

برانکو در ادامه اظهار داشت: همه بازیکنان از لحاظ روحی و روانی از آمادگی خوبی برخوردارند و به جز وحید حیدریه همه بازیکنان آماده این بازی هستند به هر حال ما در تلاش هستیم  که بازی خوبی انجام دهیم.

برانکو در خصوص اینکه گفته می‌شود تیم سایپا میانسال است و تیم پرسپولیس جوان است بیان داشت: تیم باتجربه امتیازات خاص خود را دارد و تیم جوان هم به همین صورت است من همیشه دوست داشتم ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها را داشته باشم و تجربه‌ای که در بازی با تیم‌ها برایمان مؤثر باشد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص ضعف در گلزنی مهاجمان این تیم گفت ما موقعیت‌های فراوان زیادی بدست می‌آوریم اما در گلزنی دچار اشتباه می‌شویم اگر در کی دو بازی آینده نتایج خوبی بگیریم از فشار استرس روحی بازیکنان جوانمان خارج می‌شوند نتیجه نگرفتن باعث افزایش استرس می‌شود که باید این نقیصه را برطرف کنیم.

وی درمورد این که محسن مسلمان به ترکیب اصلی بازگشته است بیان کرد: این بازیکن در تمرینات خوب بازی می‌کند و حضور مثبتی دارد صبوری وی باعث شد که در ترکیب تبم قرار گیرد.

مسلمان برای اینکه این روند را ادامه دهد باید خودش را نشان دهد همچنین در تیم ما بازیکنان خوبی همانند فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه و مهدی طارمی حضور دارند که در اولویت بازی کردن نسبت به مسلمان قرار دارند در کنار اینها علیپور ،مهرداد کفشگری، نورالهی و کمندانی حضور دارند که وظیفشان این است که تمام توانشان را برای تیم بگذارند .

برانکو در مورد امتحان چند بازیکن درخط دفاعی بیان کرد: ما در ابتدای فصل مشکلاتی در خطوط دفاعی‌مان داشتیم که از آن جمله محرومان و مصدومان ما در این خط زیاد بود طبیعی است که تیم نمی‌تواند با این وضعیت که به شرایط ایده‌آل خود برسد.

ماریچ هم دیر به ترکیب ما ملحق شد نورالهی هم همین وضعیت را داشت اما در ادامه‌ فصل مشکل محرومیت و مصدومیت تیم برطرف شد و ما کم‌کم به شرایط ایده‌آل مان برسیم.

برانکو تصریح کرد: سایپا تیمی با تجربه و عاری از مشکلات مالی و حاشیه‌ای است و ما بازی سختی با این تیم خواهیم داشت وی در مورد اینکه چرا وحید حیدری را به تیم ملی امید داده‌ است تصریح کرد: اما من با نظر شما موافق هستم چرا که وی قبل از حضور در تیم ملی مصدوم بود و ما نباید اجازه حضور در تیم ملی به وی می‌دادیم همچنین به تیم ملی هشدار دادیم که این بازیکن مصدوم است و باید دوره‌ی درمانش کامل شود اما متاسفانه آنها توجهی نکردند.

وی در ادامه عنوان کرد: ما ده روزی است که وحید حیدری را از دست داده‌ایم و حالا هم تیم ملی این بازیکن را ازدست داده است چون وی برای بازی بعدی نمی‌تواند تیم ملی را همراهی کند و شاید تا آخر فصل به ترکیب تیم پرسپولیس هم نرسد.

برانکو در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دو جلسه تمرین قبل از بازی با سایپا داشتیم بچه ها از لحاظ روحی و روانی آماده این بازی هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار