در حال حاضر 16 هزار و 500 دانشجو در بیش از 250 رشته در مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه سمنان مشغول به تحصیل هستند.

پذیرش 3000 هزار دانشجو در دانشگاه سمنانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، دکتر عباس هنربخش رئوف رییس دانشگاه سمنان گفت: از این تعداد 84 دانشجو در مقطع کاردانی به صورت روزانه و شبانه ، یک هزار و 687 دانشجوی کارشناسی روزانه و یک هزار و 153 دانشجوی کارشناسی شبانه در این دانشگاه پذیرفته شده‌اند.

رییس دانشگاه سمنان افزود: همچنین در سال تحصیلی پیش رو 25 دانشجوی دکتری حرفه‌ای هم به صورت روزانه و 20 دانشجوی دیگر در همین مقطع به صورت شبانه در این دانشگاه پذیرفته شده‌اند. وی با بیان اینکه دانشجویان جدید الورود از مهر و بهمن تحصیل خود را در دانشگاه آغاز می‌کنند، گفت: به تمامی دانشجویان ورودی جدید نوبت روزانه نیز خوابگاه تعلق می‌گیرد.

هنر بخش رئوف با بیان اینکه ثبت‌نام دانشجویان در روزهای  23 و 24 شهریور انجام می شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 16 هزار و 500 دانشجو در بیش از 250 رشته در مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.