دوچرخه‌ای که با هزاران امید در دستان یک رکابزن به این سو و آن سو می‌رفت در چشم به‌هم زدنی غیب شد.

 به گزارش خبرنگار  سایر حوزه های  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان : چندی پیش، یکی از رکابزنان استان گلستان از نداشتن دوچرخه برای مسابقات قهرمان کشوری خیلی ناراحت بود و قرار شد با دوچرخه‌ شکسته‌اش در مسابقات حضور پیدا کند.

هنگامی که برای حضور در مسابقات به فدراسیون رفته بود گویا دوچرخه‌اش را با 4 دقیقه زمان می‌دزدند و جالب اینجاست که دوربین مخفی فدراسیون هم صحنه‌ای پاک و آبی را برای نشان دادن دزد به نمایش می‌گذارد.

 چهار روزی این رکابزن منتظر وعده‌های کسانی می‌شود که به او گفته‌اند چیزی به رئیس فدراسیون نگو، زیرا برای ما بد می‌شود و او از شکایتش صرف‌نظر می‌کند به امید آنکه دوچرخه‌اش را به او برمی‌گردانند.

حالا یک دنیای خالی از دوچرخه مانده یک رکابزن با آرزوی قهرمانی ... و یک دنیا آه و حسرت برای نداشتن 12 میلیون پول خرید دوچرخه....

و دزدی که جلوی دوربین مخفی فرشته می‌شود و از صحنه‌های نمایش بی‌نشان در این خصوص مصاحبه‌ای با سجاد جعفر نسب انجام دادیم که به طبع آن جواب‌ها را هم شنیدیم.

جعفر نسب: همان دوچرخه‌ی شکسته‌ام را هم دزدیدند

سجاد جعفر نسب، بیان کرد: من همان روز متوجه دزدیده شدن دوچرخه‌ام شدم، اما کمیجانی به بنده گفت: برو شهرستان خبر پیداشدنش را می‌دهیم و الان 4 روز از آن زمان می‌گذرد اما هنوز دوچرخه را پیدا نکرده‌اند.

وی افزود: همان روز قصد داشتم که بابت این مسئله شکایت کنیم، زیرا پدرم یک فرهنگی است و خودم هم 12 میلیون ندارم که دوچرخه بخرم و از طرفی این جریان در چهار دقیقه اتفاق افتاد.

سجاد جعفر نسب در ادامه اظهار کرد: هنگامی که دوچرخه را دزدیدند دوربین‌ها را هم چک کردیم تا بتوانیم شخصی که این کار را انجام داده پیدا کنیم اما فیلم پاک شده بود و صفحه مانیتور آبی نشان داده می‌شد.

قمری: هر کس مسئولیت نگهداری وسایل خودش را دارد

خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در خصوص گم‌شدن دوچرخه‌ سجاد جعفر نسب در مسابقات قهرمانی کشوری بیان کرد: مفقود‌شدن یا دزدیده شدن دوچرخه مسئله‌ای است که خود رکابزن با توجه به حس مسئولیت‌پذیری‌اش باید آن را بپذیرد و این جریان ربطی به فدراسیون ندارد.

وی افزود: کسی که نسبت به دوچرخه‌اش آنقدر بی‌اهمیت است اگر مشکلی هم دارد خودش باید آن را حل‌و‌فصل کند.

قمری در این خصوص اظهار کرد: در این چند سال اخیر، اولین بار است که این اتفاق می‌افتد.

وی پس از اطلاع‌یافتن از موضوع تاکید کرد: من از موضوع بی‌اطلاع بودم یا حداقل همان موقع  این جریان را مطرح می‌کردند تا بتوانیم کاری انجام دهیم.

کمیجانی: رفیق قافله‌ای که دزدش کردند

مسئول کمیته امور استانهای فدراسیون دوچرخه‌سواری در این خصوص گفت: دوچرخه را به هم تیمی‌اش قرض داده بود و او دزدیده است.

کمیجانی در خصوص دزدیده‌شدن دوچرخه‌ این ورزشکار تاکید کرد: در جریان دزدیده شدن دوچرخه نیستم زیرا ( سجاد جعفر نسب) دوچرخه‌اش را به هم تیمی‌اش قرض داده بود شاید او دزدیده است.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۴۱ ۲۵ شهريور ۱۳۹۴
چقدر بی مهری....
آخرین اخبار