راه آهن امروز میزبان تیم فوتبال ملوان بود که در نهایت در مقابل این تیم شمالی شکست خورد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،راه آهن و ملوان پس از شکست در بازی های قبلی خود، در ششمین دیدار از مسابقات لیگ پانزدهم به دیدار یکدیگر رفتند.

ورزشگاه :

شهدای قدس

داور: 

غلامرضا جباری 

کمک ها: حسین طالقانی، ایوب غلامزاده

اخطار:

استر سباستین

صادق محرمی



راه آهن: 

ایگور ننزیچ، محسن ایران نژاد، ابراهیم کریمی، مهدی جعفرپور،میلاد محمدی،سیامک کوهنورد، سید احمد مهدی زاده، میلاد ابطحی، بهادر عبدی، استر ندوال سباستین و مهرداد محمدی

سرمربی: 

فرهاد کاظمی

ملوان بندرانزلی: 

سرگئی پاشنکو،عزت الله پورغاز، محمد حسین کنعانی ، حسین ماهینی، پژمان نوری،مازیار زارع ،عزیز معبودی، صادق محرمی، شهاب کرمی، جلال رافخایی و آرش افشین

سرمربی: 

حمید استیلی

گل:

0 – 1 : اوت ارسالی ملوانی ها که توسط پورقاز فرستاده شد درون محوطه جریمه راه آهنی ها با اثرگذاری و پاس پژمان نوری، به آرش افشین رسید و وی نیز با فرصت طلبی کامل این توپ را درون دروازه راه آهن فرستاد.


دقیقه حساس:

دقیقه 5 : جلال رافخایی پشت ضربه پنالتی اعلام شده برای ملوانی ها ایستاد ولی ضربه وی را ننزیچ مهار کرد.

دقیقه 9 : میلاد محمدی از داخل محوطه جریمه ملوانی ها ضربه محکمی را روانه دروازه ملوان کرد اما این توپ به زیبایی توسط پاشنکو مهار شد.

دقیقه 70 : بهادر عبدی درون محوطه جریمه ملوانی ها صاحب توپ شد و با چرخشی به موقع ضربه ای محکم روانه دروازه ملوانی ها کرد اما این توپ به بیرون رفت.


حاشیه:

*محمد خاکپور، سرمربی تیم امید امروز برای دیدن بازی این دو تیم در ورزشگاه محل برگزاری حاضر شده است.

*حدود 50 هوادار انزلی چی از شهر خود برای دیدن بازی تیم شان به ورزشگاه شهدای قدس آمده اند.

* بهادر عبدی و ابراهیم کریمی از بازیکنان راه‌آهن پیش از شروع بازی به سمت حمید استیلی سرمربی ملوان رفتند و با وی خوش وبش کردند.

* حسین ماهینی مدافع تیم ملوان هم قبل از آغاز بازی با فرهاد کاظمی سرمربی ملوان احوالپرسی کرد.

* پایان رافت مربی تیم ملوان خوش و بش گرمی با رضا شاهروی و مرتضی کرمانی‌مقدم دو تن از مربیان راه‌آهن داشت. این 3 در مقطعی در پرسپولیس حضور داشتند.

* در یک صحنه نیمکت نشینان راه‌آهن به عملکرد داوری اعتراض شدیدی داشتند. در این صحنه داور اعلام اوت کرد اما راه‌آهنی‌ها معتقد بودند داور باید برای آنها کرنر می‌گرفته است.

*حبیب کاشانی که برای دیدن این بازی به ورزشگاه آمده بود در بین دو نیمه به رختکن دو تیم رفت و با بازیکنان و کادرفنی دو تیم به خوش و بش پرداخت.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار