سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: در دیدار مقابل سیاه‌جامگان دوست نداشتم بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رضا مهاجری پس از پیروزی یک بر صفر پدیده مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: دوست نداشتم بازی مساوی شود و خوشحالم که توانستیم پیروز میدان را ترک کنیم، بازی کیفیت خوبی داشت و فکر می‌کنم دربی خوبی را شاهد بودیم.

وی در مورد تغییر داور تاکید کرد: ما وقتی متوجه این موضوع شدیم که 30 دقیقه به آغاز بازی مانده بود، البته مرجان‌زاده هم قضاوت خوبی داشت، ما شب قبل از هر بازی داور را آنالیز می‌کنیم و برای این دیدار هم بخشی‌زاده را آنالیز کردیم که او تغییر کرد.

مهاجری در مورد اینکه کریم احمدی از سوی سایت سازمان لیگ، ظهر امروز محروم اعلام شد اما توانست بازی کند، گفت: احمدی با این مسئله چندین سال است که روبروست، زمانی که او در سیاه‌جامگان بازیکن من بود هم با این مشکل مواجه شدیم، او یک تعهدی دارد که هر ساله باید 60 میلیون به شیرین‌فراز بدهد، امسال 45 میلیون داده است که ما در فاصله ظهر تا زمان بازی 15 میلیون دیگر را فراهم کردیم تا او مشکلی برای بازی نداشته باشد.

وی در مورد اینکه آیا پدیده پس از گل‌زنی عطشش کم شد، تاکید کرد: اینگونه نبود، ما حتی 3-2 موقعیت گل 100 درصد گل داشتیم که یک توپ هم به تیرک دروازه زدیم، پس از گل فقط استراتژی خود را تغییر دادیم و قصد داشتیم نتیجه را حفظ کنیم.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار