ساری؛

توجه ویژه مسئولان به افتخار آفرینان عرصه ورزش

مسئولان باید توجه ویژه ای به افتخار آفرینان عرصه ورزش داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با پهلوان قاسم رضایی، دارنده نقره مسابقات قهرمانی کشتی جهان در لاس و گاس آمریکا ، با تشکر از افتخار آفرینی وی در مسابقات کشتی فرنگی در آمریکا گفت: قطعا با کسب این نشان پهلوانی وظایف مسئولین نسبت به امر ورزش بیشتر می شود.

عزت الله یوسفیان ملا افزود: مردم از پهلوان رضایی انتظار دارند تا در المپیک برزیل مدال خوش رنگ طلا را کسب کند.

به گفته نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ما به وجود ایشان افتخار می کنیم که سربلندی بزرگی را برای ایران ، استان و شهرستان کسب کرده و نام شهر آمل را دوباره زنده کردند.

فرماندار ویژه شهرستان آمل هم در این دیدار گفت: برخود می بالم در موقعی توفیق خدمتگذاری نصیبم شد که شاهد پهلوانی قاسم رضایی درمسابقات کشتی فرنگی آمریکا بودم.

احمد منفرد افزود: قاسم رضایی نه تنها افتخار کشور ایران بلکه فراتر از ایران است و همچون نگینی می درخشندکه ایشان برای تاریخ ورزش بلکه در عرصه اخلاق و پهلوانی ماندگار هستند.

فرماندار ویژه شهرستان آمل تاکید کرد: امثال رضایی ها باید برای جوانان الگو باشند و لحظه ای که در تشک کشتی بودند قلب تمام مردم با ایشان بود که باعث دادن انرژی مثبت شد و توانست نایب قهرمانی جهان را بدست آورد.

منفرد افزود: حداکثر ظرفیت استانی و شهرستانی را برای تجلیل از مقام پهلوانی قاسم رضایی به کار خواهیم گرفت و ما به یاد شما هستیم و برای همیشه عزیز هستید.

وی یادآور شد: شما شایستگی خودتان را اثبات کردید و درالمپیک ریو هم بدرخشید که باعث افتخار نظام اسلامی هستید.

قاسم رضایی با قدردانی از استقبال مردم در بدو ورود به آمل گفت: من شرمنده محبت های مردم هستم که عشق به مردم باعث شد بتوانم به کارم ادامه دهم.

وی افزود: همه ما خدمتگذار هستیم و سعی می کنیم وظیفه مان را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم تا افتخار کشور باشیم.

گفتنی است؛ در این دیدار از سوی نماینده مردم آمل در مجلس ، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و فرماندار ویژه آمل لوح و هدایایی تقدیم پهلوان قاسم رضایی شد و ایشان تمام هدایا را برای کمک به مددجویان بهزیستی اهدا کرد که این پهلوان آملی بار دیگر نشان داد در کنار عرصه قهرمانی ورزش در عرصه اخلاق و کمک به همنوعان نیز الگو و نمونه است.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: ساری ، توجه ، عرصه ، ورزش ، افتخار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.