سرپرست اداره کل پدافند غیر عامل استانداری کرمان در سفر به شهرستان ریگان ودر حاشیه برگزاری شورای پدافند غیر عامل گفت :بحث پدافند غیر عامل در کشور جدی شده است .



به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛پیمان سلاجقه افزود: پدافند غیر عامل در استان به ریاست استاندار ودر شهرستانها به ریاست فرماندار ودبیری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری می باشد که قصد بر این است که تهدیدات واسیب پذیری شهرستان شناسایی شودوبرای آنها راحل در نظر گرفته شود .

وی افزود: بحث پدافند غیر عامل بی اثر کردن  تهدیدات دشمن در کشور و شهرستان از طریق شورای پدافند غیر عامل صورت می گیرد .

سرپرست اداره کل پدافند غیر عامل استانداری تصریح کرد: با تشکیل شورای پدافند غیر عامل به ریاست فرماندار، دستگاهای اجرایی تهدیدات خود را مطرح و شورای پدافند غیر عامل به دنبال راه حلی برای برطرف کردن این تهدیدات وبه دنبال مصون سازی انها خواهد بود .

سلاجقه اظهار داشت: این مصون سازی باعث افزایش بازدارندگی وکاهش اسیب پذیری می شود.

وی گفت: اگر به موقع اقداماتی صورت گیرد ما کاهش اسیب ها را خواهیم داشت واگر اسیبی به ما وارد شود اسیب به حداقل خواهد رسید .

وی تصریح کرد : یکی دیگر از اقداماتی که شورای پدافند غیر عامل انجام می دهد استمرار خدمات ضروری به مردم است

سلاجقه با بیان اینکه با تقسیم وظایف صورت گرفته در شورای پدافند غیر عامل وقتی بحرانها به وجود می اید دستگاهها به صورت خودکار کار خود را انجام خواهند داد وخدمات ضروری مانند آب وبرق وبهداشت و..در مواقع اضطراری به راحتی در اختیار مردم قرار می گیرد .

انتهای پیام/س

برچسب ها: پدافند ، غیرعامل ، ریگان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.