مدیر کل کمیته امداد استان کرمان از اشتغال 130 نفر از فرزندان مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان در کارخانه قوای محرکه ارگ جدید بم خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ وحید میرزایی، گفت: این افراد در قالب طرحی جدید و نو در کشور که به منظور ایجاد حلقه ارتباطی بین صنعت و آموزش اجرا شده است، در یکی از شرکتهای وابسته به خودروسازی بم مشغول به کار شدند.

وی افزود: این افراد ضمن گذراندن دوره های آموزشی فنی و حرفه ای، بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین کمیته امداد و شرکت قوای محرکه ارگ جدید بم، با حضور حق گویان مدیر کل حرفه آموزی و کاریابی کمیته امداد مرکز، معاون آموزشی فنی و حرفه ای و مدیر کارخانه قوای محرکه بم به صورت رسمی مشغول به کار شدند.

میرزایی از جذب 170 نفر دیگر از فرزندان مددجویان استان در آینده ای نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: آموزش این افراد نیز از هفته آینده با همکاری فنی و حرفه ای بم شروع می شود.

وی تصریح کرد: تعامل با سایر صنایع ، مراکز و بنگاههای اقتصادی و خدماتی را در دستورکار داریم تا با تعاملی که با بخش های صنعت، خدمات و تولید ایجاد می کنیم، بتوانیم بخشی از نیاز نیروی کار این بنگاهها را تأمین کنیم.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: اشتغال ، مددجویان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.