مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: امسال بيش از 1200 پايگاه در برگزاري مراسم جشن عاطفه ها در سطح استان مستقر مي گردد

استقرار بيش از 1200 پايگاه جمع آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه ها در سطح استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه امسال در 2 بازه زمانی جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شود، گفت: امسال 26 و 27 شهریور ماه و هشتم مهر ماه زمان برگزاری جشن عاطفه‌ها است.

ولیزاده با اشاره به دایر کردن پایگاه‌هایی در معابر و میادین اصلی استان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی افزود: همچنین در مساجد و پایگاه‌های بسیج نیز پایگاه‌های جمع‌آوری کمک دایر خواهد شد.

وی با اشاره به دایر ساختن بیش از یک هزار و 200 پایگاه در سطح استان و 280 پایگاه سیار و 600 پایگاه در مساجد و بیش از100 پایگاه در مدارس و 20 مرکز نیکوکاری و بیش از 60 پایگاه در سطح بسیج ادامه داد : این آمادگی وجود دارد که تعداد پایگاه‌ها افزایش پیدا کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه به منظور واریز کمکهای نقدی مردم استان نیز شماره حساب 0108640426007 نزد بانک ملی اضافه کرد: تعداد افرادی که در جمع‌آوری کمک‌های مردمی از جمله نیروهای رسمی و همچنین نیروهای افتخاری فعالیت خواهند کرد، 2 هزار نفر برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه سال قبل 6 میلیارد ریال کمک مردمی در قالب جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد، بیان کرد: در زمینه توزیع کمک‌ها دانش‌آموزان بی‌بضاعت و ایتام در اولویت کمک قرار خواهند گرفت.

ولیزاده با اشاره به اینکه طرح حامی‌یابی برای دانش‌آموزان نیز در این ایام انجام می‌شود، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی کمک‌های جمع‌آوری شده در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار می‌گیرد و کمک‌های مدارس نیز با کمک انجمن اولیا و مربیان در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به حمایت کمیته امداد استان زنجان از 3 هزار دانش‌آموز افزود: همچنین تعدادی دانشآموز نیازمند نیز در این مناسبت مورد کمک قرار می‌گیرند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه سرانه کمک هر زنجانی در جشن عاطفه‌های سال گذشته 6 هزار ریال بوده است و این مبلغ از میانگین کشوری بالا است، افزود: خوشبختانه همواره مردم زنجان در کمک به نیازمندان همراهی خوبی داشته و این نهاد را در ارائه خدمات بهتر همراهی کرد‌ه‌اند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: استقرار ، جمع آوری ، جشن ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.