تیم تراکتورسازی تبریز شنبه برای انجام دیدار جام حذفی به قم خواهند رفت.

قرمزهای تبریزی شنبه در قمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛   اعضای سرخ های تبریز پس از تساوی مقابل زردهای نصف جهان، دیشب به تهران بازگشتند.
 
در حالی که قرار بود تراکتورسازی تبریز با پرواز 22:35 راهی تهران شود، اما این پرواز با تاخیر مواجه گردید و سرخ های تبریز ساعت 1 بامداد در تهران حضور یافتند.
 
تراکتوری‌ها به تبریز بر نمی‌گردند
 
با درخواست سرمربی قرمزپوشان تبریزی، این تیم به تبریز بر نمی‌گردد و در تهران اردو خواهد زد و یکشنبه برای برگزاری دیدار با صبای قم در جام حذفی به مصاف این تیم خواهند رفت.
 
اخباری اردوی سرخ های تبریز را ترک کرد
 
محمدرضا اخباری به همراه کاروان سرخ ها به تبریز نیامد.
 
وی پس از بازی با سپاهان با کسب اجازه از مربیان در اصفهان ماند تا با خانواده‌اش دیدار کند، اخباری امشب به تهران می آید و به اردوی سرخ ها ملحق می شود.
 
 سرخ ها در  هتل المپیک
 
کاروان قرمزپوشان بعد از دیدار با سپاهان و برگشت به تهران به هتل المپیک رفتند تا اردوی خود را در این هتل برگزار نمایند.
 
تمرین سرخ های امروز تعطیل
 
به دستور تونی اولیویرا، تمرین سرخ های تبریزی امروز به جهت استراحت دهی به بازیکنان و آمادگی برای بازی با صبای قم در جام حذفی امروز تعطیل اعلام شد.
 
تمرینات سرخ پوشان فردا از سر گرفته می شود.
 
کاروان سرخ پوشان تبریزی پس از استراحت در زمین شماره 3 مجموعه ورزشی آزادی تمرین خود را برگزار می کنند.
 
سرخ‌ها شنبه به قم می روند
 
تراکتورسازان پس از تمرین و اقامت یک روزه در هتل المپیک تهران و برگزاری اردو شنبه عازم قم میشوند تا در جام حذفی مقابل صبای قم قرار گیرند.
 
تراکتورسازی یکشنبه در جام حذفی به مصاف صبای قم خواهد رفت. 
 
تساوی قرمز و زرد به نفع آبی ها این دیدار ( سپاهان- تراکتور) که می توانست حساس ترین دیدار لیگ به شمار رود اما این چنین نشد دو تیم از نود دقیقه تلاش به نتیجه صفر، صفر دست یافتند تساوی که فقط به نفع آبی‌های پایتخت رقم خورد.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار