ورزشکاران مازندرانی در میادین جهانی، بین‌المللی و آسیایی 143 مدال کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: مازندران از استان‌هایی است که در ورزش قهرمانی جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد.

حسین ‌زادگان افزود: ورزش کشتی یکی از رشته‌های ورزشی شاخص این استان است که حتی بسیاری از مردم کشور نیز مازندران را با کشتی می‌شناسند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تبریک کسب مدال نقره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان به میزبانی آمریکا که توسط قاسم رضایی کسب شد، گفت: باید با تجلیل از قهرمانان به سراغ آنها و خانواده‌شان برویم و از آنها درس‌های زیادی بگیریم.

حسین ‌زادگان با اشاره به اینکه حضور مسئولان، متولیان و روسای ورزشی در منزل قهرمانان باعث دلگرمی و تداوم افتخار‌آفرینی‌ها است، افزود: ملت‌ ما به وجود ورزشکاران پرافتخار که موجب زنده‌شدن نام ایران اسلامی در خارج از مرز‌ها می‌شوند، می‌بالد.

وی با اعلام کسب 143 مدال توسط ورزشکاران مازندرانی در میادین مختلف جهانی، بین‌المللی و آسیایی، یادآور شد: اوج درخشش ورزشکاران تلاش و کسی مدال در میدان المپیک است و باید همه مردم و مسئولان از این ورزشکار که سهمیه برزیل را کسب کرده است، حمایت کنند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: ساری ، کسب ، مدال ، ورزشکاران ، آسیایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.