رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اهر، از افزایش 50 مورد ولادت طی 5 ماهه نخست امسال در شهرستان اهر خبر داد. ژ

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ ابراهیم نیک نظر، در جلسه تخصصی کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان اهر، گفت: در 5 ماه نخست امسال یک هزار و 231 مورد ولادت در شهرستان اهر ثبت شده است که نسبت به سال گذشته 50 مورد افزایش دارد.

وی افزود: در 5 ماه نخست سال گذشته یک هزار و 181 مورد ولادت در شهرستان اهر ثبت شده است که این میزان در 5 ماهه نخست امسال با 50 مورد افزایش به یک هزار و 231 مورد رسیده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اهر، همچنین از ثبت 303 مورد فوت در شهرستان اهر در 5 ماهه نخست امسال با 25 مورد افزایش خبر داد.

نیک نظر، همچنین از ثبت 149 مورد طلاق با افزایش 12 درصدی در شهرستان های منطقه ارسباران ( اهر، هریس، ورزقان، کلیبر، هوراند و خداآفرین ) طی 5 ماه اول امسال و همچنین از ثبت 659 مورد ازدواج در شهرستان اهر با افزایش 8 درصدی در 5 ماه نخست امسال خبر داد.

در این جلسه معاون فرماندار شهرستان اهر نیز از راه اندازی اورژانس اجتماعی توسط اداره بهزیستی در 15 مهر ماه خبر داد.

مدد سمندری، ابراز امیدواری کرد با راه اندازی این اورژانس بتوانیم تا حدودی شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان اهر باشیم.

وی، اعتیاد و بیکاری را از عوامل طلاق در جامعه عنوان کرد و خواستار عزم همگانی در از بین بردن این عوامل شد.

معاون فرماندار شهرستان اهر، گفت: برای از بین بردن اعتیاد و بیکاری باید راههای ورود و توزیع مواد مخدر گرفته شود و در راستای کاهش بیکاری نیز باید اشتغال پایدار در جامعه ایجاد شود.

سمندری، از ادارات دخیل در کاهش آسیب های اجتماعی خواست با برنامه های ریزی لازم و با برگزاری های آموزش های لازم برای کارکنان ادارات و اقشار مختلف مردم در جهت کاهش آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد و طلاق گام بردارند.
 
انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.