قاسم رضایی دارنده مدال نقره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی 2015 جهان در اقدامی ارزشمند و پسندیده هدایای مسئولان مازندرانی را به کودکان تحت حمایت سازمان بهزیستی در شهرستان آمل تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، قاسم رضایی نایب قهرمان كشتی فرنگی 2015 جهانی لاس وگاس آمریكا اظهار کرد: حضور در میادین بزرگی همانند المپیک و رقابت‌های جهان برای هر ورزشکاری سخت است.

وی افزود: همیشه نتایج مثبت دعای خیر مردم را در میادین بین‌المللی، جهانی و المپیک احساس می‌کردم.

مرد طلایی وزن 98 کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن، گفت: همیشه تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرم تا نماینده شایسته‌ای برای ایران اسلامی در دنیا باشم.

وی با اشاره به دیدارهای سخت و طاقت‌فرسای مسابقات جهانی آمریکا، بیان کرد: خداوند را شکر می کنم که در این رویداد بزرگ هم با مدال نقره دنیا به کشورم بازگشتم.

دارنده مدال نقره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی 2015 جهان با اشاره به اینکه در دور نخست مسابقات با قرعه استراحت روبه‌رو شدم، افزود: با غلبه بر کشتی‌گیرانی از کشورهای روسیه، کوبا، ترکیه و بلغارستان راهی دیدار فینال شده ولی در مرحله نهایی با شکت مقابل حریف ارمنستانی به مدال نقره دست یافتم.

رضایی در پایان گفت: همیشه مردم، مسئولان و ورزش‌دوستان مازندرانی از من در عرصه‌های مختلف حمایت کردند و هدایای امروز مسئولان را به کودکان تحت حمایت سازمان بهزیستی در شهرستان آمل اهدا می‌کنم.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: قاسم ، رضایی ، کشتی ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.