فرمانده انتظامي شهرستان" آمل" از شناسايي و دستگيري اعضاي باند سارقان منزل با 52 فقره سرقت خبر داد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ولي الله گنجيان مقدم" با اعلام اين خبر افزود: درپي وقوع چندين فقره سرقت منازل ويلايي در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل گفت: مأموران پس از انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي وتحقيقات پليسي دريافتند، سارقان پس از ورود به داخل منازل با تخريب درب و يا پنجره وارد ساختمان شده و وجوه نقد، طلاجات، دوربين و لپ تاپ را به سرقت مي بردند.

وي تصريح کرد: ماموران در ادامه تحقيقات با استفاده از شگرد هاي خاص پليسي با شناسايي اعضاي باند سارقان منزل طي چند مرحله عمليات 8 عضو اين باند اعم از سارق و مالخر را شناسايي و دستگير کردند.

سرهنگ گنجيان افزود:متهمان با نام هاي" ک- ب"و ق - م"و ر- الف" وم- د" و ض- ه"،و "م- ه" ،و م- الف" و "غ- م" در بازجويي هاي فني پليس به 52 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

گنجيان با بيان اينکه تحقيقات پيرامون اين موضوع ادامه دارد ؛ از مردم خواست، منازل خود را به انواع تجهيزات حفاظتي و ايمني ضد سرقت مجهز کرده و در صورت مواجه با موارد مشکوک امنيتي و انتظامي مراتب را سريعاً با پليس 110 در ميان بگذارند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: انهدام ، باند ، سارقان ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.